https://7er.pl/signaturepics/sigpic836_6.gif SIEDEM GRZECHÓW GŁÓWNYCH !!!
____________________________________________
ex - BMW E38 728i cossmosschwarz metallic
ex - BMW E66 745 Li black metallic
ex - BMW F02 750Lix sophistograu metallic
no to żeście mnie teraz oświecili bardziej niż led za co dziękuje ,,w sumie ? tak jak świeca tez jest w tym jakaś dziwna magia co nie? ,jeszcze raz dzięki ,zdrowych wesołych życzę.
Podłączam się do tego nieszczęśliwego tematu. Obecnie jeżdżę na długich ileś tam procent mocy i robią jako drl, ale patrzeć już na to dłużej nie mogę, nawet moja żona, która nie zauważa różnic pomiędzy G11 a e65 mówi, że te nasze światła to jakieś żółte i postarzają auto. Teraz jest dostępne coś takiego:
http://allegro.pl/led-angel-eyes-mar...891172807.html
ma ktoś może z tym doświadczenia, może to wydoli żeby jeździć jako dzienne?
Co myślicie?
Ostatnio edytowane przez soeren ; 16-08-2017 o 06:13
Ringi w E65 nie są przystosowane do bycia światłami dziennymi. Zwiększając moc markerów nie zwiększysz jasności ringów. Jedyne co się stanie to z dużym prawdopodobieństwem wypalisz gniazda markerów i będziesz miał lampy do wymiany. Temat wałkowany wiele razy. Wiele osób sobie powypalało te gniazda, a i tak zawsze się jakiś nowy śmiałek trafia, co stwierdzi, że jemu się uda ;)
Najprostszym sposobem na "utylizację" żółtych świateł długich świecących na ... ileś % to dokupienie i założenie listew led i ustawienie ich jako dzienne.
najtaniej, najbezpieczniej i bez nadmiernych komplikacji.
Jednak ja osobiście uważam jazdę na tych żółtych jako najlepszy sposób.
Dlaczego?
- xenon się "oszczędza"
- światła samoczynnie zmieniają się przy wzejdzie do tunelu, garażu czy wjeżdżając powoli w mrok nocy :)
- jak raz ustawisz pokrętło na krańcową lewa stronę masz spokój na wieki i nie musisz pamiętać o światłach - wyłączanie, włączanie itd
- oryginalność - nie masz dokładanych ledów co dla niektórych jest ... wiocha, profanacja itd
- poza tym ledy czy stricte dzienne no średnio pasują do tego auta bo jest z innej epoki
Ale wybór masz TY :)
https://7er.pl/signaturepics/sigpic836_6.gif SIEDEM GRZECHÓW GŁÓWNYCH !!!
____________________________________________
ex - BMW E38 728i cossmosschwarz metallic
ex - BMW E66 745 Li black metallic
ex - BMW F02 750Lix sophistograu metallic
Jest też inna opcja.
LED H7, takie po ok. 50zł/szt na allegro(może nieco mniej).
E60 i E65 z ksenonem zawsze miała bi-xenon, a więc sam ksenon realizuje też światło drogowe(przesłona otwiera się), więc wewnętrzna lampa nie jest aż tak konieczna
Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
Henry Ford
Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms
Czyli jak zadam LED H7 to zamienię tę żarówkę która teraz obecnie robi jako długie ustawione na ileś tam procent? Jeżeli tak to czy po wymianie nie pojawi się jakiś komunikat i czy po zmianie procent mocy wszystko jest ok, tzn. czy ona będzie świecić na biało?
Wydaje mi się że niestety nie każda e65 ma bixenon, ba, nie każda miała xenon :)
Ale jeśli idzie tam wepchać H7 to tez sam tak zrobię :)
https://7er.pl/signaturepics/sigpic836_6.gif SIEDEM GRZECHÓW GŁÓWNYCH !!!
____________________________________________
ex - BMW E38 728i cossmosschwarz metallic
ex - BMW E66 745 Li black metallic
ex - BMW F02 750Lix sophistograu metallic
Można zrobic dzienne na halogenach tych na dole? Czy sa za nisko? W główna lampe troche strach jakieś dziadostwo z Allegro albo ebuy wkładać.
W E65 i E60 były 3 możliwości lamp przednichWydaje mi się że niestety nie każda e65 ma bixenon, ba, nie każda miała xenon :)
1. Halogen - bez soczewki(nie jestem pewny poliftu, e60 po lifcie miała już soczewkę)
2. Bixenon - czyli każdy standardowy xenon w tych modelach to właśnie bixenon
3. Bixenon skrętny - jak w punkcie 2. tylko jeszcze soczewka jest skrętna. Wygląd lampy w E65 zupełnie inny, na forum są zdjęcia jak dobrze kojarzę
Nie wiem czy są ledy z tzw. Can-Bus, czyli zwykły rezystorem symulującym opór żarówki.
Mając dostęp do NCSExpert po prostu wykodowuje sprawdzanie tych żarówek i nie ma problemów z ledami.
Kilka sztuk E60 z takim H7 led jeździ już kilka lat i nic się dzieje
Nawet w poliftowym LM2 nie kojarzę takich opcji kodowania.Można zrobic dzienne na halogenach tych na dole? Czy sa za nisko? W główna lampe troche strach jakieś dziadostwo z Allegro albo ebuy wkładać.
W E90 jak najbardziej jest to możłiwe
Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
Henry Ford
Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms