Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 45

Wątek: Czy to się opłaca?

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Vip Vip Awatar Patromierz
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    659
    BMW
    E38 740iA & E65 730d
    Skąd
    Warszawa

    Czy to się opłaca?

    Witam!
    Samochód to E38 750iL z 95 roku.
    Zamierzam je kupić, dowiedziałem się co jest w niej PRAWDOPODOBNIE zepsute:

    1.Wspomaganie działa po 15 minutach (wcześniej słabiutko) - chyba pompa od wspomagania
    http://www.iparts.pl/czesc/pompa-wsp...61-JPR333.html - to byłoby ok?

    2.Pali się czujnik braku płynu chłodzącego (mimo, że płyn jest ok) - chyba czujnik

    Pytanie me brzmi - czy to się opłaca? Ile kosztowałaby cała naprawa? Właściciel mówi, że opuści tysiąc.
    Z góry dzięki za pomoc!

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik Awatar kubosh
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    858
    BMW
    E46 330xd E53 4.4i E65 730d lift
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    9
    Kolego może napiszesz trochę więcej info o samochodzie który zamierzasz kupić ? W każdym aucie jest coś do zrobienia i w.w przez Ciebie rzeczy to sa duperele . Trzeba sprawdzić 7er na kompie , sprawdzic czy nie ma wycieków z silnika , skrzyni itp itd. Tak więc czekamy na więcej informacji i coś pomyślimy :)

  3. #3
    Vip Vip Awatar Patromierz
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    659
    BMW
    E38 740iA & E65 730d
    Skąd
    Warszawa
    Auto jest kawałek ode mnie, sprawdzali znajomi i wycieków nie ma. Jeśli będę jechał po nie, zabrałbym je do jakiegoś diagnostyka. Niestety na tą chwilę nie mogę za dużo powiedzieć. Auto ma nivo, pójdzie za 19 tyś. Jakieś info pomoże w wycenie kosztów?

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    496
    BMW
    brak
    Skąd
    podkarpacie
    19 tys. za e38 z 95 roku i z takimi usterkami??? Gosciu pusci tysiac zloty a ty za tego tysiaca najwyzej benzyne kupisz na powrot do domu, a nie naprawy zrobisz. Mialem kiedys przejscia z palacym sie czujnikiem plynu chlodzacgo i juz zaczeli mi po kolei wszystko wymieniac, masakra - rewelacyjny argument ze pewnie tylko czujnik do wymiany...
    co do wspomagania to nie wiem co moze byc, ale to nigdy nie sa proste i tanie sprawy.
    szukaj czegos co jezdzi a nie od razu sklepy z czesciami przegladasz! ja nie wiem - ale dla mnie to paranoja. Swoje e38 750 sprzedalem za niewiele wiecej i nie mialo zadnych bledow, bylo kilka lat mlodsze i jak nowe w srodku.
    wiem jak to jest gdy sie czlowiek napali i chce miec auto na juz, ale zalecam sie wstrzymac, przegladac oferty nawet i przez kolejne 3 miesiace, a nie pozniej pisac posty na forum. Wersja long kusi i na pewno bedzie malo ofert albo wcale, ale zeby pchac sie od razu w naprawy..? jestem na nie. Zrobisz jak uwazasz.

  5. #5
    Zaawansowany Użytkownik Awatar kubosh
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    858
    BMW
    E46 330xd E53 4.4i E65 730d lift
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    9
    Pamiętaj ,że przy pierwszym przeglądzie wiele rzeczy przy V12 wymieniasz podwójnie. Zobacz czy nie poci się dyfer i jak działa nivo . Jezeli chodzi o wspomaganie - ja stawiam pompę - koleżka miał taki sam problem w E39 i wymiana pompy pomogła . co do drugiego to najlepiej podłączyć się kompem do 7er i wtedy sprawdzasz błędy. W sumie może odezwij się do Michal750 - on Ci powie na co spojrzeć przy zakupie bo tez ma 750iL

  6. #6
    Vip Vip Awatar Patromierz
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    659
    BMW
    E38 740iA & E65 730d
    Skąd
    Warszawa
    Auto jest kolegi z forum (utrzymam dyskretność), jest bardzo ładne, indyvidual, lakier oryginalny (troszkę zniszczony, ale piękny odcień). Szukam części, żeby zrobić od razu auto, a nie jeździć ze świadomością, że mogę gdzieś stanąć. Zgodzę się z Tobą, że napaliłem się na auto - wszystko ma to co chciałem, nawet więcej. Szukam tylko i wyłącznie 750'tek bez gazu, a tego nie jest za dużo, a jak jest - szkoda patrzeć. Niestety mam taki problem a ryzyko duże, chce się zaryzykować, tylko strach trochę przed konsekwencjami potem...

  7. #7
    Vip Vip
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    3,882
    BMW
    750iL840Ci730LiK53
    Skąd
    Bielsk Podlaski
    mowa jest o moim aucie, male wyjasnienia.

    kierownica i wspomaganie dziala, jak auto odpalam zimne jest cały czas OK, CZASAMI jak odpale cieple kierownica wpada w trym autostradowy (tz wszystko działa tyle ze chodzi z oporem) jak rusze choc 10cm do przodu wszystko wraca do normy i juz prawodlowo przez caly czas jak jezdze. Pewnie sa jakies błedy w servotroniku, kiedys diagnozowałem, nic niewyszło, mi to nieprzeszkadza, a jak ktos pisze ze to pompa gratuluje znajomosci, a czujnik poziomu plynu kosztuje tyle co dobre 0.7, aha i tez zapala sie czasami i to nie po odpalaniu a po przejechaniu 2-3km i pozniej gasnie, tez tego nierobiłem bo troszke ciasno jest tam dojsc. To pamietaj są drobnostki. bardziej bym sie martwił gdyby auto sie przegrzewało, ciekło ze skrzyni lub szarpało przy zmianie biegów. Koszta takiej naprawy to 200-300 takich czujników od płynu,

  8. #8
    Moderator Mod Awatar BOSS
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,130
    BMW
    740i
    Skąd
    Dolny Slask
    Cytat Zamieszczone przez krzywy191 Zobacz posta
    kierownica i wspomaganie dziala, jak auto odpalam zimne jest cały czas OK, CZASAMI jak odpale cieple kierownica wpada w trym autostradowy (tz wszystko działa tyle ze chodzi z oporem) jak rusze choc 10cm do przodu wszystko wraca do normy i juz prawodlowo przez caly czas jak jezdze. Pewnie sa jakies błedy w servotroniku, kiedys diagnozowałem, nic niewyszło, mi to nieprzeszkadza, a jak ktos pisze ze to pompa gratuluje znajomosci, a czujnik poziomu plynu kosztuje tyle co dobre 0.7, aha i tez zapala sie czasami i to nie po odpalaniu a po przejechaniu 2-3km i pozniej gasnie, tez tego nierobiłem bo troszke ciasno jest tam dojsc. To pamietaj są drobnostki. bardziej bym sie martwił gdyby auto sie przegrzewało, ciekło ze skrzyni lub szarpało przy zmianie biegów. Koszta takiej naprawy to 200-300 takich czujników od płynu,
    Czesto spadek napiecia przy odpalaniu powoduje czasowa deaktywacje servotronica stad i przez chwile kiera chodzi ciezej. Co do drugiej usterki w najgorszym przypadku wymiana zbiorniczka wyrownawczego- koszt okolo 50eur + robota + ew nowy plyn
    Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!

  9. #9
    Vip Vip Awatar Patromierz
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    659
    BMW
    E38 740iA & E65 730d
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez BOSS Zobacz posta
    Czesto spadek napiecia przy odpalaniu powoduje czasowa deaktywacje servotronica stad i przez chwile kiera chodzi ciezej. Co do drugiej usterki w najgorszym przypadku wymiana zbiorniczka wyrownawczego- koszt okolo 50eur + robota + ew nowy plyn
    Czyli mówiąc jednym słowem - drobnostki? :D

  10. #10
    Moderator Mod Awatar BOSS
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,130
    BMW
    740i
    Skąd
    Dolny Slask
    Cytat Zamieszczone przez Patromierz Zobacz posta
    Czyli mówiąc jednym słowem - drobnostki? :D
    Jak na miare E38 750i to drobnostki :)
    Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!

Podobne wątki

  1. czy da się?.. a raczej (Gdzie) da się...
    Przez Livre w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 15-01-2011, 16:58
  2. E38 Czy się opłaca brać.
    Przez robert1903 w dziale Allegro, Ebay i inne ...
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post / autor: 13-09-2010, 17:24
  3. [ elektronika] czy opłaca sie naprawiac wzmacniacz
    Przez marcinj_84 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 11-01-2010, 17:20
  4. Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 13-11-2009, 09:17

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •