wniosek ... jeśli każdy mechanik ( magik) mówi co innego - wal do kumpla swego i koniecznie wykorzystaj tunel jego ;]
wniosek ... jeśli każdy mechanik ( magik) mówi co innego - wal do kumpla swego i koniecznie wykorzystaj tunel jego ;]
Pewność na każdym kilometrze ...
Na 16" cali płynie na 18" bije... Felgi proste oponki lekko pływają (jakby nierówno nalane) na wulkanizacjach mówili że nowe też "pływają". Przekręcanie opony na feldze dla uzyskania minimalnego "pływania" pomogło. Czasem jeszcze wpada w lekki rezonans ale myślę że to wina luzów w zawieszeniu. Faktem jest że nigdy nie miałem podobnego problemu z wyeliminowaniem bicia, a zawsze przy każdym aucie cuduje z felgami i oponami.
"Old School Style"
Dokładnie! Jak się samemu nie rozłoży na części pierwsze i nie zdiagnozuje to p....! Teraz jest Si! ;)Zamieszczone przez sennapowieka
A według mnie to:
70% tarcze
15% drążek lub jego końcówki
15% wahacze
Jeżeli jedziesz np 50-70 km/h i lekko przyhamowujesz trzymając luźno kierownice na pewno to czujesz a co jeżeli delikatnie nią skręcasz w lewo lub prawo nadal czujesz bicie czy w tedy już nie?
---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---
*** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!
Zamieszczone przez coboss
bardzo mądre słowa dadam ze jeszcze moga byc nie wywazone kola :)
Problem już rozwiązałem i to nie były tarcze ani drążek tylko to co dałeś najmniej procent tulej metalowo-gumowe na wahaczu.
Ja mam podobnie. Bicie od mniej więcej 80 - 120. Już zdiagnozowany luz na sworzniu wahacza z lewej strony z przodu. Jak dobrze pójdzie to we wtorek będzie zrobione - ciekawe czy pomoże? Dodam, że po nierównościach słychać pukanie właśnie z przodu. Tuleje gumowe i tarcze wymieniłem na jesieni więc są ok. Reszta też wygląda dobrze. Dam znać czy pomogło - będzie podpowiedź dla następnych strapionych. :D
Dla tego pytałem czy jak lekko skręcasz kierownicą tak aby się napięły drążki i sworznie czy nadal bije. Jak nie lub prawie wcale to tarcze można skreślić z listy :)Zamieszczone przez wasyle38
---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---
*** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!
Nie mam już żadnego bicia wszystko jest see. :)
I nie pomogło - a zmieniłem jeszcze tuleje pływające z tyłu. Tarcze z tyłu mają 10mm więc teraz na nie kolej - oby się udało. :P