same czesci? bo jesli z montazem to cena podejrzana. Ja nie korzystalbym z najtanszych ofert, chyba ze z polecenia. Mialem 535i, cale szczescie instalka na gwarancji, ale jezdzilem ze 3x zeby zrobili to porzadnie(w miare - bo do idealu troche brakowalo). Kupilem auto juz z gazem na gwarancji, od goscia ktory mial ponad 60 lat, po przejazdzce testowej, mial problemy z zoladkiem - de facto na lpg nie jezdzilo w ogole. Po zakupie, ok rok po montazu lpg, pojechalem na przeglad, dale info ze nie ma mocy. Wymienili parownik na gwarancji z tlokowego na KME Gold(uzywany po reg.!!) auto odzyskalo moc, ale na pol roku. Pozniej znowu problemy. Utrata mocy, przelacznie na pb...itd. Silnik sam w sobie raczej naprawde niezly, zrobiona glowica, walek, lancuch, napinacz, wyregulowane zawory. Jedyny blad to elektrowlacznik klimy(pomimo jej poprawnego zalaczania). Niestety gdy po 6 czy 7k podjechalem na reklamacje ze auto nie jezdzi - poinformowano mnie ze trzeba zrobic przeglad i regulacje(odplatnie - 150 pln), pomimo ze zakres m.przegladowy to 10k. Odpuscilem. Auto sprzedalem, ale do M30 nigdy nie polece KME, od innych gazownikow wiem, ze ten system nie radzi sobie juz z dosc archaicznym sterownikiem.