Ostatnio edytowane przez coboss ; 26-06-2012 o 09:39
---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---
*** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!
O tym dokladnie mówię...naprawdę warto to zrobić...no chyba,że już jest wymienione...a jezeli część jest dawno nie wymieniana albo nawet jeszcze oryginał...tak jak u mnie było przy 216 tyś km...to na 100% jest to przyczyna drgań.Nie prawda...miałem drgania podczas jazdy przy predkości 80-90 a podczas hamowania praktycznie zadnych...
Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Mercedes CLS 500 2005,Honda CRv 2.0 2007,BMW X5 4.4 2001...
---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---
*** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!
No to jest największa zmora tych samochodów, nic nie widać a jednak wahacz jest zużyty i do wymiany :/
---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---
*** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!
Dokladnie...i cały czas miałem wątpliwości czy kupować wahacze czy od razu oponki...ale rozmawialem telefonicznie z Kolegą i on miał kiedyś E38 728i i powiedział mi,że miał ten sam problem...drgania 80-90...kupił nowe oponki i kicha,problem został a wahacze sprawdzał wcześniej i wszystko wydawało sie być ok...dopiero niemiecki mechanior powiedzial mu,że po wymianie tych wahaczy problem ustąpi i faktycznie tak się stało...po tej rozmowie zdecydowałem się na zakup wahaczy i dobrze zrobiłem...
Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Mercedes CLS 500 2005,Honda CRv 2.0 2007,BMW X5 4.4 2001...
Ostatnio przyuważyłem jeszcze jeden objaw, pewnie połączony z głównymi drganiami... Przy końcówce hamowania (obojętnie z jakiej prędkości) w zakresie 20-0 km/h czuć lekkie bicie na kole/hamulcu, raz na obrót koła...
a może masz po prostu oponę wybuloną