Moi Drodzy jak w temacie...wiem,że w E32 aby wymienić wahacz dolny np...to trzeba odkręcać zwrotnicę bodajże bo śruba od sworznia jest zakryta a jak to sie ma do wahaczy w E38...a szczególnie do tych bumerangów.Jak ostatnio tam zaglądałem to wydawało mi się,że dojście do sworznia jest odkryte ale chciałem się upewnić bo dzisiaj chcę zająć się wymianą...mam drgania kierownicy przy 80-90 km/h i myślę,że to wina bumerangów ale wymienię chyba wszystkie 4 wahacze na nowe.To jak to wygląda w E38?Pozdrawiam.


 
			
			 
					
				 
			 Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Mercedes CLS 500 2005,Honda CRv 2.0 2007,BMW X5 4.4 2001...
Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Mercedes CLS 500 2005,Honda CRv 2.0 2007,BMW X5 4.4 2001... 
					
					
					
						 Odpowiedz z cytatem
  Odpowiedz z cytatem 
			 Zamieszczone przez ELVIS
 Zamieszczone przez ELVIS
					
 
 
 
			 
			
