Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19

Wątek: Wymiana wahaczy przód E38

  1. #1
    Doświadczony Użytkownik Awatar arturo193
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    2,178
    BMW
    W planach E38 750i
    Skąd
    Norwegia

    Wymiana wahaczy przód E38

    Moi Drodzy jak w temacie...wiem,że w E32 aby wymienić wahacz dolny np...to trzeba odkręcać zwrotnicę bodajże bo śruba od sworznia jest zakryta a jak to sie ma do wahaczy w E38...a szczególnie do tych bumerangów.Jak ostatnio tam zaglądałem to wydawało mi się,że dojście do sworznia jest odkryte ale chciałem się upewnić bo dzisiaj chcę zająć się wymianą...mam drgania kierownicy przy 80-90 km/h i myślę,że to wina bumerangów ale wymienię chyba wszystkie 4 wahacze na nowe.To jak to wygląda w E38?Pozdrawiam.
    Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Mercedes CLS 500 2005,Honda CRv 2.0 2007,BMW X5 4.4 2001...

  2. #2
    Vip Vip Awatar ELVIS
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    4,935
    BMW
    BRAK
    Skąd
    BEUTHEN/Bytom
    Jest bezproblemowe dojście bez odkręcania zwrotnicy :)

  3. #3
    Doświadczony Użytkownik Awatar arturo193
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    2,178
    BMW
    W planach E38 750i
    Skąd
    Norwegia
    Super...zatem biore się do roboty...szkoda tylko,że nie mam ściągaczy do sworzni ale chyba sobie poradzę...
    Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Mercedes CLS 500 2005,Honda CRv 2.0 2007,BMW X5 4.4 2001...

  4. #4
    Vip Vip Awatar ELVIS
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    4,935
    BMW
    BRAK
    Skąd
    BEUTHEN/Bytom
    Użyj odpowiednio młotka i powinno sie udać :)

  5. #5
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    163
    BMW
    E38 750il 1995 & E34 535i 1990
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez ELVIS Zobacz posta
    Użyj odpowiednio młotka i powinno sie udać :)
    i popsikaj wcześniej WD 40 łatwiej schodzi :D
    Nie wiem jak jest w 728 ale w 750 trzeba ściągnąć drążek środkowy z końcówkami bo nie da się wyjąć śruby przy tulei
    pozdro
    Ostatnio edytowane przez KAMILOS ; 19-06-2012 o 12:05


  6. #6
    wstrząśnięty nie zmieszany Awatar WojtekD
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    8,616
    BMW
    e38 728 iA
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    11
    Cytat Zamieszczone przez arturo193 Zobacz posta
    mam drgania kierownicy przy 80-90 km/h
    A ja bym się też przyjrzał felgom.
    Gra muzyka

  7. #7
    Doświadczony Użytkownik Awatar JointoVicz
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    1,019
    BMW
    e32 EX 730 88' m30b30 r6 & e38 730i 95' m60b30 v8
    Skąd
    Torun
    Cytat Zamieszczone przez ELVIS Zobacz posta
    Użyj odpowiednio młotka i powinno sie udać :)
    a mi w e32 NIC nie poszlo bez pomocy palnika:) mlotkiem moglem sobie sklepac tlyko :)

  8. #8
    Doświadczony Użytkownik Awatar arturo193
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    2,178
    BMW
    W planach E38 750i
    Skąd
    Norwegia
    Bumerangi wymienione...troche mi to zajęło czasu bo nie mam kanału wiec było sporo gimnastyki...drgania zniknęly jak reką odjął.Stare wahacze jeszcze ori...sworznie latały jak stare szmaty a gumy luźne jak psy...teraz wszystko sztywne.Prowadzi sie super,a już miałem kupować nowe oponki...ja głupi:D
    Cytat Zamieszczone przez KAMILOS Zobacz posta
    Nie wiem jak jest w 728 ale w 750 trzeba ściągnąć drążek środkowy z końcówkami
    Eee tam...chyba nie,trzeba tylko odpowiednio pokrecić kierownicą...śrub też całkiem nie wyciągniesz w 728 ale tyle co wychodzą wystarczy aby wyjąć wahacze.Jadę umyć autko aby wszystko było jak trzeba.Pozdrawiam.
    Ostatnio edytowane przez arturo193 ; 19-06-2012 o 18:13
    Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Mercedes CLS 500 2005,Honda CRv 2.0 2007,BMW X5 4.4 2001...

  9. #9
    Vip Vip Awatar ELVIS
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    4,935
    BMW
    BRAK
    Skąd
    BEUTHEN/Bytom
    No i pięknie :)

  10. #10
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    306
    BMW
    740i
    Skąd
    Stargard
    Także u siebie zleciłem wymianę bumerangów mechanik oglądając stare stwierdził ze szkoda kasy bo są jeszcze dobre ale po wymianie drgania zniknęły jak u kolegi.
    Czy dobrze wymienili mi wahacze czy trzeba to poprawić?

    Auto było na podnośniku a wahacz był podpierany w miejscu od spodu sworznia wahacza taką wysuwana rura. Jak się pompowało to rura się wysuwała i unosiła wahacz wraz z mocowaniem koła do góry az do momentu gdy było widac ze auto także zaczyna się delikatnie unosić. Mechanik mówł w tym momencie ze wahacz jest już luźny. Czy taka wymiana jest ok. Czy trzeba to poprawić bo słyszałem że na opuszczonym aucie trzeba dokręcić tuleje.


    Po wymianie wydaje mi sie ze auto jest jakies sztywniejsze kierownica nie drga ale czy nie jest to tymczasowe i za 10 ty km znowu nie wróci bo wymiana nie była na opuszczonym aucie na kołach?
    Ostatnio edytowane przez Seba665 ; 20-07-2012 o 11:08

Podobne wątki

  1. [elektryka] wymiana zarowki postojowej przód
    Przez paulo79 w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post / autor: 12-01-2015, 16:30
  2. [wnętrze] Wymiana uchwytu na kubki przód
    Przez serekkox w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 11-06-2012, 08:58
  3. [zawieszenie] [E38] Skrzypiące zawieszenie tył, po wymianie tulei i wahaczy.
    Przez grim w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 24-05-2012, 08:39
  4. wymiana mechanizmu podnoszenia szyby prawy przód bmw e38
    Przez hektorek106 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 20-03-2012, 10:17
  5. [zawieszenie] Wymiana amortyzatorów przód
    Przez piotrek85 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 09-09-2011, 08:10

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •