Strona 16 z 22 PierwszyPierwszy ... 61415161718 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 151 do 160 z 216

Wątek: jaki silnik do F01

  1. #151
    Doświadczony Użytkownik Awatar darekbb
    Dołączył
    Apr 2015
    Posty
    1,526
    BMW
    E38 730iA 1995
    Skąd
    Czechowice-Dziedzice

    Post

    Dokładnie tak korporacje dążą tylko do maksymalizacji i zwielokrotnienia swoich zysków, a klienta zaczyna traktować się jak śmieć, jakis czas temu oglądałem na tvn turbo jak kobieta kupiła mercedesa sls za pół miniona i od dwóch lat kopie się z serwisem mercedesa. Chodzi o psująca sie aut skrzynie biegów od samego początku nikt nie potrafi tego naprawić a na wymiana na nowe auto w ramach gwarancji jakoś się nie kwapią...
    http://www.tvnturbo.pl/aktualnosci,1...zb,119226.html
    Ostatnio edytowane przez darekbb ; 05-08-2015 o 22:12

  2. #152
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2013
    Posty
    176
    BMW
    F01 750ix
    Skąd
    Szydlowiec

    Post

    Co do opinii z BMW ASO. Celna uwaga.
    Trzeba sie jednak zastanowic nad faktem, ze do ASO trafiaja tylko te samochody ktore sie zepsuly. Te co jezdza juz tam nie zagladaja. Czesto jest tez tak ze wiekszosc grubych awarii trafia do tego ASO w okolicy ktore ma naprawde dobrych mechanikow.
    Wtedy statystyka wyglada tragicznie.

  3. #153
    Vip Vip Awatar damned1
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    4,447
    BMW
    520i, 118i
    Skąd
    Wrocław
    I do ASO trafiają raczej najświeższe modele, stąd ląduje tam najwięcej F01, F10 itd. Może jeszcze sporadycznie E65, a E38 to już raczej z przypadku. Gdy nie było jeszcze F01, to podejrzewam, że tak samo wieszali psy na E65, że się psuje, że non-stop mamy jakiś egzemplarz w naprawie, ale czy to nie jest raczej tzw. oczywista oczywistość? Jak na rynku w ofercie było E32, to co lądowało w ASO? Czy użytkownicy E32 mogą z czystym sumieniem powiedzieć, ze historycznie ten model był nieskazitelny i nie miał jakichś nieprzewidzianych błędów konstrukcyjnych, które powodowały jego częste wizyty w ASO? Zapomniał byk jak cielęciem był?

  4. #154
    Doświadczony Użytkownik Awatar darekbb
    Dołączył
    Apr 2015
    Posty
    1,526
    BMW
    E38 730iA 1995
    Skąd
    Czechowice-Dziedzice
    Ja sie trochę naczytałem o nikasilu i mam pewne obawy co do swojego silnika, ale jednak to były dość trwałe silniki nie wspominając nawet o m30. A jaka może być trwałość 4 cylindrów w g11, skoro juz w e38 i e65 widać postep na minus jesli chodzi o trwałość - vanosy, rurka od płynu chłodzącego w e65 itp...

  5. #155
    Vip Vip Awatar damned1
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    4,447
    BMW
    520i, 118i
    Skąd
    Wrocław
    Vanosy - zostały raczej dopracowane. Notorycznie można spotkać notatki o problemach z Vanosami w kontekscie E38, E46. W E65 są zastosowane już inne i ich awaria nie należy do częstych.
    Rurka - potrafi przysporzyć o ból doopy, ale w większości przypadków nie zabije silnika i jej usterka jest obecnie w rozsądny sposób naprawiana

    Mnie zastanawia, co to znaczy, że w F01 750i pada silnik? Ale co konkretnie? Łańcuchy się rwą? Pęka głowica?

    Z ciekawości przeszukałem Mobile.de i znalazłem coś TAKIEGO. 4ro letnie F01 750i z przebiegiem >200k km. Można dzwonić i się pytać, czy silnik był wymieniany, czy ma cały czas fabryczny. Może to jest wyjątek potwierdzający regułę, a może zwyczajnie te silniki wytrzymują takie przebiegi, a te przypadki padniętych silników mówią tylko połowiczną prawdę? Bo np nikt się nie przyzna, że zarzynał silnik? Że kręcił go dla zabawy do oporu?

  6. #156
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa

    Post

    Boss, zgadzam się z Tobą w tym co napisałeś. Świat jest teraz nastawiony na zyski. Od samego dołu do góry. Każdy chce mieć więcej I więcej. Ja również.

    Warto również dodać, że w momencie początku prac nad e32, BMW było na 16stym miejscu sprzedanych aut na świecie (źródłem jest owa książka, o której pisałem w dziale e32). Dziś jest pierwszym I najbogatszym imperium motoryzacyjnym. Inaczej się walczy o markę I klienta, a inaczej się spoczywa na laurach.

    A I ludzie są inni. Prawda jest taka, że takich aut już nie będzie, podobnie z innymi dziedzinami przymysłu I życia.
    Ostatnio edytowane przez ttrol ; 06-08-2015 o 07:55
    pozdrawiam Bartek

  7. #157
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    May 2011
    Posty
    2,605
    BMW
    ....
    Skąd
    ...
    Cytat Zamieszczone przez damned1 Zobacz posta
    Mnie zastanawia, co to znaczy, że w F01 750i pada silnik? Ale co konkretnie? Łańcuchy się rwą? Pęka głowica?
    Z tego co mi wiadomo wadliwy układ wtryskowy i coś tam z olejowym i silnik się zaciera, obraca panewki, podobnie jak w V10 z serii M. Na pewno przyczynia się do tego wydłużony interwał serwisowy na wymianę oleju. No ale jak na gwarancji to wymienia się tak jak serwis każe.

  8. #158
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez Bartos Zobacz posta
    Z tego co mi wiadomo wadliwy układ wtryskowy i coś tam z olejowym i silnik się zaciera, obraca panewki, podobnie jak w V10 z serii M. Na pewno przyczynia się do tego wydłużony interwał serwisowy na wymianę oleju. No ale jak na gwarancji to wymienia się tak jak serwis każe.
    Nie jest tak, bierzesz własną bańkę oleju I przyjeżdżasz do ASO I wymieniają Ci, kiedy chcesz. Dopiero tak zrobiłem w tamtym tygodniu z nowym autem, po 2kkm. Oczywiście pierwsza wymiana zalecana po 30kkm.

    Jeżeli zrobisz to w ASO, nie tracisz gwarancji.
    pozdrawiam Bartek

  9. #159
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2008
    Posty
    1,245
    BMW
    730 V8 E32 ; E38 2.8 ; X2 X-drive 18d
    Skąd
    Warszawa

    Post

    W 750 zaczynają lać wtryski co nie daje początkowo żadnych objawów które można zauważyć. Stopniowo paliwo rozrzedza olej i dochodzi do zatarcia silnika. Winne są też temu długie interwały między wymianami oleju. Kumpel często mówi ludziom żeby częściej wymieniali olej nawet na własną rękę ale ludzie nie chcą bo mają serwis za darmo więc po co. W tych nowych benzynach 2.0 regularnie padają rozrządy właśnie przez rzadką wymianę oleju. Zapycha się szlamem taka rurka która podaje olej na łańcuch i nie ma smarowania. Z samochodów już na 1 inspekcji zlewają gnój a nie olej. Ale tak to jest jak inspekcja wypada średnio między 40 a nawet 50tyś km. W e32 i 38 wypadała co 10-12 tyś km i silniki nie były tak wyżyłowane.
    Ostatnio edytowane przez Słowik ; 06-08-2015 o 11:34

  10. #160
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    May 2011
    Posty
    2,605
    BMW
    ....
    Skąd
    ...
    A wszystko przez marketing, bo jak ktoś "głupi" usłyszy że przez 40 tys nie trzeba zaglądać do silnika i wymieniać oleju to pomyśli sobie "o jaki dobry silnik" żeby jeszcze tylko sam się tankował.

Podobne wątki

  1. [Stag] Kupno E38 JAKI SILNIK ???? Jaki Gaz ??????????
    Przez pest2000 w dziale LPG / CNG
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 21-10-2011, 14:06
  2. [E38] Kupno E38 JAKI SILNIK ???? Jaki Gaz ??????????
    Przez pest2000 w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 19-10-2011, 19:03
  3. [silnik] Doradzcie, jaki silnik w e65 ?
    Przez maciek266 w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 13-04-2011, 12:10
  4. [ pozostale] Jaki silnik do e38 ??
    Przez Świrus w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 10-02-2010, 07:39

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •