Vanosy - zostały raczej dopracowane. Notorycznie można spotkać notatki o problemach z Vanosami w kontekscie E38, E46. W E65 są zastosowane już inne i ich awaria nie należy do częstych.
Rurka - potrafi przysporzyć o ból doopy, ale w większości przypadków nie zabije silnika i jej usterka jest obecnie w rozsądny sposób naprawiana
Mnie zastanawia, co to znaczy, że w F01 750i pada silnik? Ale co konkretnie? Łańcuchy się rwą? Pęka głowica?
Z ciekawości przeszukałem Mobile.de i znalazłem coś TAKIEGO. 4ro letnie F01 750i z przebiegiem >200k km. Można dzwonić i się pytać, czy silnik był wymieniany, czy ma cały czas fabryczny. Może to jest wyjątek potwierdzający regułę, a może zwyczajnie te silniki wytrzymują takie przebiegi, a te przypadki padniętych silników mówią tylko połowiczną prawdę? Bo np nikt się nie przyzna, że zarzynał silnik? Że kręcił go dla zabawy do oporu?