Pokaż wyniki od 1 do 10 z 216

Wątek: jaki silnik do F01

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #11
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2013
    Posty
    20
    BMW
    F01 740i
    Skąd
    PL
    Co do wyboru silnika to chyba ciężko generalizować co jest lepsze a co gorsze. Moim zdaniem jest to kwestia indywidualna- co komu pasuje. Ja dokonując wyboru (740i ) nie chaciałem diesla z racji tego że często jeżdżę na krótkich trasach i wprzeszłości miałem problemy związane z dpf co jest wytłumaczalne :) . Ja osobiście traktuję samochód jako środek który ma mnie przewieźć od pkt a do pkt b – i moja efka zapewnia mi to we względnym komforcie i rozsądnym spalaniu. Nie oczekuję od niej wrażeń z jazdy niczym z F1 – więc mi pasuje – a jak trzeba przyspieszyć to i tak biorąc pod uwagę naszą polską rzeczywistość - i tak jestem szybszy niż 90% przeciwników :))) .Przypuszczalnie gdybym chciał połączyć super moc i super komfort - wybrałbym S63amg.

    Chciałbym też nawiązać do wątku o jakości i awaryjności ...
    Co do awaryjności – w swojej przeszłości motoryzacyjnej miałem szczęście do silników , które były wg. opinii najgorsze ( 2,5 V6 TDI , 5.0 V10 TDI ) i paradoksalnie w ogóle z nimi problemów nie miałem. ( najwięcej problemów miałem z 3.0V6 TDI – gdzie w ogóle nie znajduje to potwierdzenia w opiniach które w sieci krążą. )
    Często jest to kwestia danego egzemplarzu , jego przeszłości, wypadkowości itp. ( wady produkcjyjne to oczywiścieinna kwestia ) .
    Także ja osobiście, to co czytam na forach traktuję z dużym dystansem – bo często wypowiadają się osoby które niemają zielonego pojęcia o czym piszą , albo posiadają egzeplarz z„ciekawą” historią i problemy za tym idące.
    Awaryjność jest to cecha nowych samochodów wszystkich marek także bmw. I wydaje mi się że nieważne czy jest 740i , 750i , 740d itp. ryzyko awarii jest podobne . Sztuka to znaleźć dobry serwis . Ja osobiście serwisuję w Niemczech bo mam blisko – koszty te same a fachowość na innym poziomie.

    Co do jakości niestety jest coraz gorzej . Wszyscy tną koszty produkcji , auta z założenia mają wytrzymywać mniej . Strasznie wkurza mnie wszechobecne EKO i downsize'ing ( np. nowe BMWx5 2.0d – brzmi strasznie ) .
    BMW przecież pokazało gdzie jest przyszłość . W BMW i8 jest 3 cylindrowy silnikiem benzynowym i elektrycznym.

    Mam wrażenie że i tak wszyscy skończymy w przyszłości z autem z silnikiem 1.0 ecoboost od forda fiesty czy od kosiarki ( jedno i to samo ) który będzie generatorem prądu dla silnika elektrycznego.

    Także wniosek z tego taki , że jak macie dobrą V8mkę w bmw E to dbajcie o nią bo w wersji F pewnie już jest gorsza a wersji G już jej wogóle nie będzie :))))


    A jeszcze co do komfortu – ostatnio kupiłem żonie forda s-max (2.2 tdci 200km ) jako taczkę do wożenia dzieci do szkoły itp. I jestem zaskoczony naprawdę na plus jeżeli chodzi o dynamikę tego silnika ( oczywiście adekwatnie do klasy auta) ,komfort jazdy i użyteczną stronę tego samochodu . Nie będę się rozpisywał bo tu nie na to miejsce .

    Przepraszam administratorów jeżeli zboczyłem z tematu
    Pozdrawiam Wszystkich :))))
    Ostatnio edytowane przez ML79 ; 16-02-2014 o 12:31

Podobne wątki

  1. [Stag] Kupno E38 JAKI SILNIK ???? Jaki Gaz ??????????
    Przez pest2000 w dziale LPG / CNG
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 21-10-2011, 14:06
  2. [E38] Kupno E38 JAKI SILNIK ???? Jaki Gaz ??????????
    Przez pest2000 w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 19-10-2011, 19:03
  3. [silnik] Doradzcie, jaki silnik w e65 ?
    Przez maciek266 w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 13-04-2011, 12:10
  4. [ pozostale] Jaki silnik do e38 ??
    Przez Świrus w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 10-02-2010, 07:39

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •