Strona 9 z 22 PierwszyPierwszy ... 789101119 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 90 z 216

Wątek: jaki silnik do F01

  1. #81
    Doświadczony Użytkownik Awatar euro_tuned
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    1,535
    BMW
    F02 750Li xDrive
    Skąd
    Kraków
    Ja 98 wleje od święta, tak to zawsze 95 i jak na razie odpukać nie mam problemów. Jedyny problem który na razie mnie dopadł to.. padnięta bateria w pilocie. Co dziwne nie było wcześniej żadnego komunikatu że bateria słaba tylko od razu bach i nie odpali motor. Pomógł drugi pilot dopiero. Dlaczego zrobiono w tej kwestii krok w tył i nie ma już w pilocie ładowanego akumulatorka w slocie to nie wiem..

  2. #82
    Vip Vip
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    4,267
    BMW
    Nie mam
    Skąd
    Racibórz(Śląsk)
    Cytat Zamieszczone przez euro_tuned Zobacz posta
    Ja 98 wleje od święta, tak to zawsze 95 i jak na razie odpukać nie mam problemów. Jedyny problem który na razie mnie dopadł to.. padnięta bateria w pilocie. Co dziwne nie było wcześniej żadnego komunikatu że bateria słaba tylko od razu bach i nie odpali motor. Pomógł drugi pilot dopiero. Dlaczego zrobiono w tej kwestii krok w tył i nie ma już w pilocie ładowanego akumulatorka w slocie to nie wiem..
    Nie zrobili kroku w tył.
    W E65 i E60 z Comfort Access też była bateria w kluczyku. F01 ma po prostu CA w standardzie i stąd takie a nie inne rozwiązanie
    Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
    Henry Ford

    Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms

  3. #83
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2014
    Posty
    26
    BMW
    730 e32
    Skąd
    Zdołu

    Post

    Wtrącę taki wątek, co do silników. Nie ma to związku z 7er, ale w mojej F11 520d (jestem pierwszym właścicielem, auto z polskiego salonu, przebieg 60000km), zostały wymienione wszystkie wtryski, koszt(gdyby nie gwarancja) 8000zł. Niestety doszedłem do tego, że nie BMW zawiniło, a kiepska jakość paliwa na stacji, na której regularnie tankowałem!
    Moim zdaniem również z innymi modelami BMW często jest tak, że trzeba o nie dbać, a na 100% zrobią nie 120k km a duużo więcej. Nieraz jak widzę na drogach świrów, w nowych BMW, co znają dwie pozycje pedału gazu, albo nie wciśnięty, albo wciśnięty do oporu. Silnik, z którego wciąż wykorzystuje się 100% jego potencjału ma prawo wytrzymasz tylko 120tys km.
    Ostatnio edytowane przez BeeMWu. ; 09-06-2014 o 16:12 Powód: Dopisanie paru słow

  4. #84
    użytkownik Awatar ADASIO
    Dołączył
    Mar 2008
    Posty
    9,182
    BMW
    BMW 750 LIX G12 FROZEN GREY MAT
    Skąd
    SILESIA City
    Cytat Zamieszczone przez integron Zobacz posta
    Jesli kogos nie stac na lanie paliwa 98 zamiast 95 albo chce w ten sposob oszczedzac to znaczy ze f01 nie jest dla niego. Pobobnie audi s8 czy s-class. To z zalozenia sa samochody przeznaczone dla biznesu i nie mam na mysli budki z kababem. Tu nie bedzie zadnej ekonomii. Jesli chcecie tanio to skoda superb 2.0 bedzie dobrym rozwiazaniem.
    Wspominajac ze leje 98 bo z 95 sa klopoty mialem na mysli wylacznie ciekawostke techniczna.
    Infomacja dla potomnych. Poliwo 95 zawiera duza ilosc bioetanolu. W Polsce ilosc etanolu czesto przekracza norme. Wtryskiwacze a przedewszystkim pompy hpfp sa na to bardzo wrazliwe. Pompy czesto z tego powodu przeciekaja. To jest informacja ktorej bmw wprost nie potwierdza, ale widac duza prawidlowosc w przypadku samochodow w USA.

    HA HA HA usmiałem sie po pachy :)

    to co, jak kupie F01 to mam wyłacznie w nia lać PB98? bo inaczej jestem za "cienki bolo" i nie powinienem nawet myslec o takich wypasionych autach?

    Serio rozbroiłes mnie :)

    A tak poważnie, to skoro nowa 7er jest przystosowana tylko pod PB 98 to większej ch... nie widziałem, bo to znaczy że producent z zamierzenia robi silnik taki by lac w niego paliwo o większej liczbie oktanów i wie z założenia że przy mniejszej liczbie oktanowej siliki będa padały - jawne skurw... i tyle
    I to czy mnie stac na 98 czy na 95 nie ma tu nic do tematu, bo auto ma jeżdzić na obu paliwach, bo oba sa prawnie w PL i całej EU dopuszczone do obrotu i użytku
    Zatem takie pierd... o Szopenie jak tu uskuteczniasz to między bajki wsadż

    Tak jak powiedziałem - silniki w tych autach to niestety najsłabszy element i jak dla mnie ewidentna zamierzona i celowo uskuteczniana z nastawieniem na wymiany i naprawy silnika polityka producenta a co za tym idzie niestety okradanie klienta w sposób który rzuca cień na marke i prestiż BMW

    I żadnego znaczenia wg mnie nei ma czy auto jest z PL czy z DE czy z Austri czy z Cleavlend bo to ten sam silnik niestety
    https://7er.pl/signaturepics/sigpic836_6.gif SIEDEM GRZECHÓW GŁÓWNYCH !!!

    ____________________________________________
    ex - BMW E38 728i cossmosschwarz metallic
    ex - BMW E66 745 Li black metallic
    ex - BMW F02 750Lix sophistograu metallic

  5. #85
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Widać Adasio, że tematu nie znasz. Jest dużo silników, które nie tolerują paliwa 95 i nie jest to nic dziwnego. Zależy to od budowy silnika, szczególnie te, które mają możliwość dużego kręcenia obrotów i brak jest marginesu na manewrowanie wyprzedzaniem zapłonu. Takie silniki były i będą od zawsze. Dotyczy to szczególnie silników wyżyłowanych, czyli takich w jakie bawi się na przykład BMW w dzisiejszych czasach. Innym przykładem są silniki motocyklowe.

    Kiedyś silniki zniosły wszystko, ale ani się nie kręciły, ani nie były wyżyłowane.

    A to, że można zalać 95, można, ale jak to wtedy będzie jechać to nikt nie wie. Z całą pewnością nie będzie trzymać przebiegu mocy i momentu.

    Miałem kiedyś Cadillaca Deville, co prawda mówimy o stanach i oktanów mniej, bo 87 (ale norma tamtejszego pomiaru zaniża jakieś kilka oktanów w stosunku do naszej), silnik wyrzucał check engine i był koniec jazdy. Ale to było auto, które w ukrytym menu, pokazyło na bierzącą na podstawie kąta wyprzedzenia zapłonu ile paliwo ma oktanów:D
    Ostatnio edytowane przez ttrol ; 09-06-2014 o 19:47
    pozdrawiam Bartek

  6. #86
    Doświadczony Użytkownik Awatar euro_tuned
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    1,535
    BMW
    F02 750Li xDrive
    Skąd
    Kraków
    Do f01 można lać bez problemu 95oktanów. Nigdzie w instrukcji nie jest napisane, że należy lać 98 celem dłuższej żywotności czy inna bajeczka. Poza tym na większości polskich stacji i tak nie ma różnicy między 95/98
    Ostatnio edytowane przez euro_tuned ; 09-06-2014 o 20:05

  7. #87
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Zgadza się, BMW dopuszcza również 87 oktanów w określonych warunkach. Ale nie pisałem o F01 konkretnie, ale ogólnie o rzeszy silników. Akurat większość V-ek jest wolnoobrotowa, więc tutaj nie ma problemu.
    Ostatnio edytowane przez ttrol ; 10-06-2014 o 13:11
    pozdrawiam Bartek

  8. #88
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    a sory co w tym złego, że bardzo zaawansowany silnik ( w końcu wtrysk bezpośredni plus biturbo ) wymaga paliwa 98??? od kiedy to ktos kupując auto za taka sumę klasy premium nie ma na paliwo 98????? dajcie na luz wiele słabszych aut niższych segmentów lata na 98 i nie stekają po drugie w dobie żyłowania silników paliwo 98 ma plusy bo jest stabilniejsze z racji wyższej liczby oktanowej

  9. #89
    Doświadczony Użytkownik Awatar jaro5
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    2,688
    BMW
    F01 750i 540km 850N x-drive,ML 3,2CDI
    Skąd
    radom
    Kurde a na E65 psy ludzie wieszali bo rurka,uszczelniacze padały.Ja osobiście sobie chwale 745i,rurke zrobiłem a uszczelniaczy nie dotykałem.

  10. #90
    Doświadczony Użytkownik Awatar euro_tuned
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    1,535
    BMW
    F02 750Li xDrive
    Skąd
    Kraków
    Cytat Zamieszczone przez Zdzira 850I Zobacz posta
    a sory co w tym złego, że bardzo zaawansowany silnik ( w końcu wtrysk bezpośredni plus biturbo ) wymaga paliwa 98???
    Przeczytaj instrukcję F01/F02 a potem się wypowiadaj czy to auto wymaga 98 oktanów.

Podobne wątki

  1. [Stag] Kupno E38 JAKI SILNIK ???? Jaki Gaz ??????????
    Przez pest2000 w dziale LPG / CNG
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 21-10-2011, 14:06
  2. [E38] Kupno E38 JAKI SILNIK ???? Jaki Gaz ??????????
    Przez pest2000 w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 19-10-2011, 19:03
  3. [silnik] Doradzcie, jaki silnik w e65 ?
    Przez maciek266 w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 13-04-2011, 12:10
  4. [ pozostale] Jaki silnik do e38 ??
    Przez Świrus w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 10-02-2010, 07:39

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •