W ostatnim tygodniu miałem okazje pojezdzic dwoma 750il
Obie bez xdrive
Jedna po wymianie silnika
druga w wersji US z silnikiem ori
Powiem tak - jak kiedyś bede kupował F01/02 to tylko w longu i tylko z silnikiem minimum 4,4
Wybór spośród gamy silników ( jeżdziłem juz 730d i 740d oraz 750il ) sparia że jak dla mnie odpowiednim osiagami i dynamika jazdy jest tylko 750 reszta - jedzie ale nie tego ja czekuje
Kwestia jednak dla mnie zatrważająca jest że siliniki w tych autach przy przebiegu +/- 120k km były wymieniane jest po prostu informacja szokujaca
Koszt zakupu i wymiany takiego motoru w 750 około 45 tys zł
Podobnie niestety sytuacja ma sie w X6 w wersjach (3,5 i 5,0) taka sama historia
Zatem potwierdza to niestety moje przypuszczenia że nowe auta Bmw to niestety nie ta klasa co kiedyś e38 czy e65 ( bo mimo że narzeka wielu na stylistyke) to nie ma takich kłopotów
że trzeba motor wymieniać po 120k km
Póki co ja osobiście nie zdecyduje sie na zakup serii F - dopuki ceny nie będa oscylowały w granicach 100 tys zł czyli myślę że za 1,5 roku maks