chłopaki doradźcie mi jeden z vanosów umarł koszt wymiany około 2tyś są dwa vanosy więc wypadało by oba zmienić ale to już 4 koła, czy może warto kupić używane głowice z rozbitka? na jakiś czas pomogą a znalazłem w cenie 400zł za komplet
chłopaki doradźcie mi jeden z vanosów umarł koszt wymiany około 2tyś są dwa vanosy więc wypadało by oba zmienić ale to już 4 koła, czy może warto kupić używane głowice z rozbitka? na jakiś czas pomogą a znalazłem w cenie 400zł za komplet
Nie mam doświadczenia z trwałością używek, ale według niektórych używki padają max po roku
Skrzynie automatyczne się zużywają! Przy przebiegu 200 kkm nie oczekujcie bezawaryjnej pracy...
Kiedy ludzie przestają wierzyć w Boga, to nie jest tak, że w nic nie wierzą, ale wierzą w cokolwiek.
G. K. Chesterton
ja bym nie radził oszczędzać na silniku :)
bo to nigdy nic dobrego nie przynosi ;)
ktoś tu pisał o częściach ze stanów, tylko ciekawe czy cena idzie w parze z jakością i ile trzeba by czekać na przesyłke
Skrzynie automatyczne się zużywają! Przy przebiegu 200 kkm nie oczekujcie bezawaryjnej pracy...
Kiedy ludzie przestają wierzyć w Boga, to nie jest tak, że w nic nie wierzą, ale wierzą w cokolwiek.
G. K. Chesterton
całe vanosy, kolega hatecraft dał linki bo sprawdzałem przed chwilą po 250 dolców za sztuke
teoretycznie to samo zazwyczaj oznacza, że jak już wydamy te dolary i coś się zrypie to gwarancje można spłukać w klozecie bo zamontowaliście to do złego samochodu względem punktu widzenia producenta także powiem tak kupując silnik TU trzeba sie liczyć z wymiana vanosa albo trzeba kupować bez vanosa :)