jak szukalem auta za 40.ooo to patrzylem na passaty 2008 w tdi i jestem pewien ze bym sie nim lepiej pocieszyl niz 7 za tą kase a tu jeszcze w longu i na wypasie, kupic auto i jezdzic a nie reperowac
jak szukalem auta za 40.ooo to patrzylem na passaty 2008 w tdi i jestem pewien ze bym sie nim lepiej pocieszyl niz 7 za tą kase a tu jeszcze w longu i na wypasie, kupic auto i jezdzic a nie reperowac
jak ktos sledzil moja kariere samochodowa to wie ze mialem auta z lat 97-01 czyli mozna powiedziec podobne i duzo o nich wiedzialem E65 to dla mnie przeskok dlatego zapytalem czy szukac za 45tys czy dolozyc poczekac i szukac za 55tys....zobaczymy:)
...Pełny Serwis AUTOKLIMATYZACJI....
Do tego za 45 będziesz dopłacał i do tego 55 też będziesz dopłacał :)
Dlatego chyba lepiej kupić za 45 taką sztukę która po zrobieniu wszystkich rzeczy wyjdzie nie więcej niż te 50-55tyś - Ale pod warunkiem że będzie to auto które naprawdę warto kupić i w nie inwestować
Jedź do Niemiec - tam w tych pieniądzach coś znajdziesz ;)
Na pewno znajdziesz coś od poważniejszego człowieka i z zawieszeniem 10 razy lepszym niż tutaj :)
Ostatnio wujek do mnie przyjechał z Holandii Mercedes E-class W211 - przebieg 290.000km, a zawieszenie pracowało lepiej niż w C-class Z 2011roku którą jeździłem przez kilka dni, a auto miało wtedy niespełna rok dopiero.
Oczywiście, moją E87 118i z Niemiec z przebiegiem 170 000km i zawieszenie jest można powiedzieć w idealnym stanie, a inne co oglądałem w PL to rozklekotane przy ledwo 100tys..
To nic dziwnego ja pojechalem do polski na 2 tygodnie nowym fordem focusem 2 po 2 tygodniach juz zawieszenie bilo . Czasem ludzie nie zdaja sobie sprawy jak zle drogi sa w Polsce . Ostatnim razem jak bylem w Polsce i jechalem na Slask to jechalem droga gdzie koleiny zakrywaly mi kolo na 5 cm . Co smieszne to predkosci z jakimi wymijaly mnie inne auta to byla masakra . Ja na liczniku 90 a oni chyba po 150 . Dla zawieszenia to szok jak by na golasa wskoczyc do lodowatej wody :)
A mi się wydaję że jak z nimi pogadasz, to Ci powiedzą że ich patent jest lepszy :)
Bo wtedy auto przeskakuje nad tymi koleinami i nie odbija się tak bardzo na nich - moim zdaniem nie najlepsza metoda, to tak jak powiedzieć "Lepiej uderzę gościa młotkiem z całej siły wtedy nie poczuje i TYLKO zemdleje, zamiast uderzyć go mocno z pieści".
Oglądałem auto które zostało wymienione w tym wątku ( http://allegro.pl/show_item.php?item=2413793823 ), może za bardzo się nie znam ale uważam że to 745i nie było w najlepszej kondycji...
przez telefon beż żadnych negocjacji auto było do oddania za 33 tys. pln, cena adekwatna do stanu auta albo i trochę zawyżona...
z rzeczy które udało mi się zauważyć to:
- auto praktycznie całe do malowania, po za drzwiami wspomnianymi w aukcji jest jeszcze tylny błotnik po stronie pasażera na którym prawie od drzwi po przez klapkę wlewu paliwa aż do lampy są dwie wielkie rysy, tylny zderzak ma na środku dziurkę, błotnik tylny po stronie pasażera był walony, wychodzi na nim rdza i to już w zaawansowanym stadium myślę że po oczyszczeniu były by dziury, lakier na progach w niektórych miejscach się łuszczył
- w bagażniku jedna wielka rdza, jeszcze trochę i koło zapasowe wypadnie dołem
- zamykanie klapy nie działa
- reflektory przednie totalnie matowe
- zderzak z prawej strony przy kole odstaje
- kierownica dobrze wytarta
- fotel kierowcy przedarty w dwóch miejscach, reszta ok
- silnik z przodu cały zapocony
- skrzynia biegów zapocona
na auto były założone całkiem fajne koła 20" BBS 9" z przodu i 10" z tyłu, ale nawet one nadawały się do reanimacji, ranty zapuszczone, wżery od krawężników i brakowało jednego dekielka...
Ostatnio edytowane przez Maikel ; 25-06-2012 o 19:40
Tyle rudej na e65??? Nie ma co oczekiwać za kwotę około 35 tys. cudów ale na to wychodzi że ten egzemplarz to jakaś totalna klapa.
B.-ądź M.-arce W.-ierny
Opel Signum
BMW jeszcze kiedyś kupię ;p
Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)