Strona 1 z 6 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 54

Wątek: [inny] Witam wszystkich użytkowników 7 na tym forum

  1. #1
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2008
    Posty
    26

    [inny] Witam wszystkich użytkowników 7 na tym forum

    Siema siódemkowiczom. Jestem Kuba, pochodzę ze Szczecina, studiuję prawo we Frankfurcie i ujeżdżam na zmianę trójkę E36 320i oraz audi 100 C4 2.8.
    Nie jestem jakims szczególnym fanem 7er, zaklepałem sobie tu miejsce, co by informacje czerpać i ciekawostki wyszukiwać. Póki co użytkuję trójkę, a na siódemkę kiedyś przyjdzie czas w dalekiej przyszłości, bo na pewno wcześniej będzie piątka. Moim ulubionym modelem 7 jest oczywiście E38, którego linię uważam za najlepszą ze wszystkich serii 7.

    Pokażę ino moją trójczynę, mam nadzieję, że nie zbijecie...



    Pozdrawiam
    Kuba

  2. #2
    Super Moderator Awatar EVAN
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    6,066
    BMW
    E38 '99 740iA, X3 M40i '20, I3s '20
    Skąd
    Kętaki
    Witamy i nie zbijemy. Plus masz za to że chociaż nie masz 7ki chciało Ci się przedstawić co dla niektórych jest bardzo ciężkie ;)
    Powodzenia w dalszym użytkowaniu E36 i szukaj E38 bo naprawdę warto ;)
    Moje EX - E38 730i '95, E38 735iA '98

  3. #3
    Hello.
    Najpierw 5 mówisz. Weź się przejedz 7-ka zanim kupisz te 5-ke. Gwarantuje że ci przejdzie chęć na zakup 5-ki. Absolutnie nie mam zamiaru w choć najmniejszym stopniu zarzucać coś 5-ce ale faktem jest że zakup 7-ki to bilet w jedną stronę. Jak raz pojeździsz 7-ką to już nie będziesz chciał innego modelu . Ja się przesiadłem z 3-ki na 7-em i ciężko ostatnio myślałem czy nie skołować sobie przypadkiem jakiejś mocnej Z-ki no i ci powiem że średnio to widzę :D .
    Pozdro

  4. #4
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2008
    Posty
    26
    Weź się przejedz 7-ka zanim kupisz te 5-ke. Gwarantuje że ci przejdzie chęć na zakup 5-ki.