Mam problem, objawia sie tym że jak gasze silnik to zacina mi się "kluzyk" w "stacyjce" jak go przycisnę z dwa razy to wychodzi i pojwia sie komunikat - chyba, że aby gasić silnik na P - ale normalnie gasze na P.
Mam problem, objawia sie tym że jak gasze silnik to zacina mi się "kluzyk" w "stacyjce" jak go przycisnę z dwa razy to wychodzi i pojwia sie komunikat - chyba, że aby gasić silnik na P - ale normalnie gasze na P.
Hmmm, pojęcia nie mam, ale oby nie trzeba było wymieniać czytnika całego bo spory koszt:
http://allegro.pl/bmw-e65-745i-stacy...315026814.html
http://193.23.48.135/sterownik-dme-s...370981554.html
to P nie ma czasem coś wspólnego z ręcznym?? - nic tam nie kombinowałeś?
https://7er.pl/signaturepics/sigpic836_6.gif SIEDEM GRZECHÓW GŁÓWNYCH !!!
____________________________________________
ex - BMW E38 728i cossmosschwarz metallic
ex - BMW E66 745 Li black metallic
ex - BMW F02 750Lix sophistograu metallic
Raczej z ręcznym nie, znajomy podejrzewa że moze stacyjka nie dostaje sygnału o tym że jest P i stąd nie blokuje klucz przed wyjęciem hmm
Ja u siebie w 750i mogę normalnie gasić i wyciągać kluczyk gdy skrzynia zostaje na "D", a po zgaszeniu automatycznie przeskakuje na "P" więc nie wydaje mi się aby w tym tkwił problem.
Skasowałem błędy i prawie zanikło hmm
Aldik co znaczy 'prawie'? rozumiem że po skasowaniu przez chwilę było ok ale problem wrócił?
B.-ądź M.-arce W.-ierny
Opel Signum
BMW jeszcze kiedyś kupię ;p
Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)
Problem znikł całkowicie - cofam słowo prawie :)
''prawie'' czasami robi dużą różnice ;). Dobrze że jest OK.
B.-ądź M.-arce W.-ierny
Opel Signum
BMW jeszcze kiedyś kupię ;p
Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)
A mi się wydaje, że to nie był problem błędów, tylko wadliwie zaprojektowanego czytnika kluczyka... Gdyby problem wrócił, odezwij się, podpowiem co zrobić.