To tak samo możesz kupić M30 i nikt nie daje Ci gwarancji że masz te 180 koni... Ja za swoją chcę 4000zł, ale od razu mówię co jest do zrobienia, bez ściemniania.
To tak samo możesz kupić M30 i nikt nie daje Ci gwarancji że masz te 180 koni... Ja za swoją chcę 4000zł, ale od razu mówię co jest do zrobienia, bez ściemniania.
Usunąłem jak leci, bo nie chciało mi się tego czytać, a OT "na oko" było w 80% postów. Reszta oberwała odłamkowym. Przykro mi.
Jednocześnie przypominam żeby trzymać się tematu wątku, bo mam kilka nagród do rozdania jakby co ;)
Zapraszam do mnie opis sie zgadza
Było e30 323i,e30 320i,e36 328iA,e34 520 jest e32 730iA
po obejrzeniu X siódemek w średnim stanie darowałem sobie e32
co nie oznacza ze nadal nie będę polował na siódemkę
wczoraj dokonałem zakupu e34 535i manual dziękuje za pomoc i żegnam się z wami i forum
I na pewno jest tu więcej posiadaczy b35 niż na 5er gdzie króluje 520/525
nie moge sie powstrzymac ale tak to jest jak ktos sadzi, że za 5-7k kupi ładne e-32 choćby i M30 z lat 88-92 wszyscy pisza, że da się kupic a jak trzeba to stos gruzów a niemcy sdobie cenia głupi nie sa wiedza co dobre do tego e-32 powoli wymiera trupów opór ładnych aut mało i cena powoli za ładne sztuki ida w góre niedługo będzie trzeba płacić i 20 tysi za ładne e-32 kwestia roku dwa aż sie dotłuka resztki trupków z allegro
ostatnio na jakims spocie kolega powiedział mi, że za 5 no maks 8 koła kupi identyczna sztuke jak moja ubawu miałem co nie miara w zasadzie pampers był potrzebny
Haha,skąd ja to znam :D kumpel kupił nie dawno 730 za 1600zl i mówi że jak by miał moje koła to niczym się nie różnią
Normalnie nie widzę żadnej różnicy![]()
no nie ma prawie żadnej zazwyczaj na zdjęciach a ja wsiadając odpadną drzwi to się robi różnica bvo to ujowo na zdjęciu wygląda :P
Taka szyszunia za półtorej tysia :D czyli bez sensu był ten cały wątek, bo jednak da się i nie potrzeba 5 tys, ani nawet połowy z tego.
Czarne e32 w benzynie!