Cytat Zamieszczone przez technics Zobacz posta
dOOm_PL a ty poczytaj sobie moje posty jakie ja mialem problemy z chlodzeniem w e38 . Moje auto jezdzilo super jak przebieg dzienny nie przekraczal 100 km i nie stalem w korkach . Problem polegal na tym ze pekniecie glowicy albo uszczelki bylo tak niewielkie ze korek spokojnie sobie dawal rade z upuszczaniem cisnienia problem zaczynal sie przy wiekszych przebiegach gdzie nagromadzone spaliny rozrywaly mi pokolei wszystkie elementy ukladu chlodzenia . Pokolei w niewiedzy wymienilem wszystko . Czasem udalo mi sie jezdzic bez zajakniecia nawet 6 miesiecy do mometu pojechania gdzies w trase .

Co do testu CO2 niestety w szwecji jest niedostepny . A spaliny wyraznie bylo czuc przy sciskaniu gornej rory . Tym bardziej ze mam do dyspozycji jeszcze jedno e38 ze sprawynm ukladem i robilem porownania .
No to niestety zycie cię srogo doświadczyło i czytałem, że z nowym e65 też nie brakuje ci problemów... ale może z halunnn'em nie będzie tak źle. Sądzę ze CO2 można sprawdzić wszędzie- to nie jest skomplikowane ani drogie. Może źle szukałeś?
Co do kolegi to uważam, że powinien w pierwszej kolejności sprawdzić wycieki, później CO2. Skoro mówisz, że można nosem to powiedzmy, że ci wierzę ale jak ostatnio ktoś kupował ode mnie omege b to lizał szabelkę od oleju i mowił, że odróżni...