Cytat Zamieszczone przez technics Zobacz posta
Mialem tak samo . Wpierw zobacz sobie czy jak odkrecisz korek i jak sciskasz rure gorna co idzie do chlodnicy czy nie smierdzi spalinami . Jesli smierdzi to znaczy ze co2 w ukladnie i albo uszczelka albo glowica a u ciebie moze byc jeszcze gaz . A co do odpowietrzania to nalej stan zeby plywak byl w odpowiednim miejscu , wlacz 32 stopnie . zakrec korek ale odkrec odpowietrznik . Wtedy uciskaj dolna rure , jak juz bedziesz mial tylko wode w rurze dolnej zacznik uciskac rure gorna . Najlepiej uciskac prawa reka rure a lewa kciukiem zatykac odpowietrznik . W cyklach sciskasz trzymasz scisnieta i zakrywasz odpowietrznik i puszczasz rure na zamknietym kciukiem odpowietrzniku . Bedziesz czul jak by powietrze wychodzilo . Jak juz bedziesz mial gorna rure zalana woda ze jak bedziesz sciskac to podkrec obroty silnika na 2 tys i patrz czy w odpowietrzniku nie ma babelkow . jak juz nie bedzie odkrec korek i na 2 tys obrotow powinienes miec wyrazna strozke wody w zbiorniczku . Pocisnij go tak kilka minut i powinno byc ok . Jesli ciagle leca babelki to tak jak pisalem wyzej cos wpada do ukladu najprawdopodobniej co2 albo lpg .
Nikogo nie chce obrazac i krytykować ale nosem to mozna perfumy w drogerii wybierać a nie spaliny spaliny sprawdzać.
za 20zl robi się test na co2 w ukłdzie. Ale szansa na to jest mała chyba ze ostatnio przegrzałeś silnik albo musiałes cos dobrze pokombinować. Bo od tak uszczelka ani głowica nie pęka.
1 sprawdz wycieki!!!
2 na forum sam opisywałem jak odpowietrzyc bo walczyłem z układem kilka dni... poszukaj a znajdziesz...
dla ułatwienia ci powiem ze na upartego nawet nie trzeba odpalać silnika...