Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Wątek: problem z odpowietrzeniem

  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2012
    Posty
    268
    BMW
    e65
    Skąd
    niemcy

    problem z odpowietrzeniem

    przegladalem kilka tematow na temat odpowietrzania ale u mnie jest jeszcze inaczej(3.5 V8) gaz....a mianowicie wymienialem jakis czas temu pekniety waz jeden z tych za silnikiem pod przednia szyba i troche mnie tez zdziwilo ze jak je odkrecalem z zadnego woda nie wyleciala...bo chyba tam powinna byc?? i jakis czas temu zaczalem odpowietrzac najpierw raz wlaczylem silnik 32 na szybe odkrecilem odpowietrzacz i lecialo chwile powietrze z woda a pozniej praktycznie samo powietrze i tak jakies 15-20 min nie doczekalem sie wody bez powietrza wiec zakrecilem i dalem sobie spokoj rano musialem dolac wody bo ubylo i znaowu zabieg powtorzylem to samo znowu sie naczekalem i nic i dzisiaj juz to robie samo 4 raz i caly czas to powietrze leci i co zabieg musze wode dolewac...skad tyle powietrza?? co moze byc nie tak...dzisiaj nawet jak dolalem wody zrobilem pol kilometra i komunikat o malym stanie wody dojechalem do domu silnik troche ostygl odkrecam korek a tam full...pomozcie...

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2012
    Posty
    268
    BMW
    e65
    Skąd
    niemcy
    ?? i jak panowie

  3. #3
    Doświadczony Użytkownik Awatar technics
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    1,547
    BMW
    octavia 1.9tdi ex e65 745 2002 rok ex e38 735
    Skąd
    Szwecja
    Mialem tak samo . Wpierw zobacz sobie czy jak odkrecisz korek i jak sciskasz rure gorna co idzie do chlodnicy czy nie smierdzi spalinami . Jesli smierdzi to znaczy ze co2 w ukladnie i albo uszczelka albo glowica a u ciebie moze byc jeszcze gaz . A co do odpowietrzania to nalej stan zeby plywak byl w odpowiednim miejscu , wlacz 32 stopnie . zakrec korek ale odkrec odpowietrznik . Wtedy uciskaj dolna rure , jak juz bedziesz mial tylko wode w rurze dolnej zacznik uciskac rure gorna . Najlepiej uciskac prawa reka rure a lewa kciukiem zatykac odpowietrznik . W cyklach sciskasz trzymasz scisnieta i zakrywasz odpowietrznik i puszczasz rure na zamknietym kciukiem odpowietrzniku . Bedziesz czul jak by powietrze wychodzilo . Jak juz bedziesz mial gorna rure zalana woda ze jak bedziesz sciskac to podkrec obroty silnika na 2 tys i patrz czy w odpowietrzniku nie ma babelkow . jak juz nie bedzie odkrec korek i na 2 tys obrotow powinienes miec wyrazna strozke wody w zbiorniczku . Pocisnij go tak kilka minut i powinno byc ok . Jesli ciagle leca babelki to tak jak pisalem wyzej cos wpada do ukladu najprawdopodobniej co2 albo lpg .

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2012
    Posty
    268
    BMW
    e65
    Skąd
    niemcy
    dzieki Technics jutro bede walczyl bo dzien wolny boje sie najgorszego ze to uszczelka albo glowica peknieta...a moze i ten gaz jest zle podlaczony bo tez mam problemy z ogrzewaniem i niewiem czy to tez nie przez to...zakladalem tez temat o ogrzewanie ale nikt sie nie zainteresowal...pozdro

  5. #5
    Zaawansowany Użytkownik Awatar dOOm_PL
    Dołączył
    Nov 2009
    Posty
    455
    BMW
    740iA individual;) / e36 Coupe
    Skąd
    Przemyśl
    Cytat Zamieszczone przez technics Zobacz posta
    Mialem tak samo . Wpierw zobacz sobie czy jak odkrecisz korek i jak sciskasz rure gorna co idzie do chlodnicy czy nie smierdzi spalinami . Jesli smierdzi to znaczy ze co2 w ukladnie i albo uszczelka albo glowica a u ciebie moze byc jeszcze gaz . A co do odpowietrzania to nalej stan zeby plywak byl w odpowiednim miejscu , wlacz 32 stopnie . zakrec korek ale odkrec odpowietrznik . Wtedy uciskaj dolna rure , jak juz bedziesz mial tylko wode w rurze dolnej zacznik uciskac rure gorna . Najlepiej uciskac prawa reka rure a lewa kciukiem zatykac odpowietrznik . W cyklach sciskasz trzymasz scisnieta i zakrywasz odpowietrznik i puszczasz rure na zamknietym kciukiem odpowietrzniku . Bedziesz czul jak by powietrze wychodzilo . Jak juz bedziesz mial gorna rure zalana woda ze jak bedziesz sciskac to podkrec obroty silnika na 2 tys i patrz czy w odpowietrzniku nie ma babelkow . jak juz nie bedzie odkrec korek i na 2 tys obrotow powinienes miec wyrazna strozke wody w zbiorniczku . Pocisnij go tak kilka minut i powinno byc ok . Jesli ciagle leca babelki to tak jak pisalem wyzej cos wpada do ukladu najprawdopodobniej co2 albo lpg .
    Nikogo nie chce obrazac i krytykować ale nosem to mozna perfumy w drogerii wybierać a nie spaliny spaliny sprawdzać.
    za 20zl robi się test na co2 w ukłdzie. Ale szansa na to jest mała chyba ze ostatnio przegrzałeś silnik albo musiałes cos dobrze pokombinować. Bo od tak uszczelka ani głowica nie pęka.
    1 sprawdz wycieki!!!
    2 na forum sam opisywałem jak odpowietrzyc bo walczyłem z układem kilka dni... poszukaj a znajdziesz...
    dla ułatwienia ci powiem ze na upartego nawet nie trzeba odpalać silnika...
    Jade wolno ale ciagle przed toba:)

  6. #6
    Doświadczony Użytkownik Awatar technics
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    1,547
    BMW
    octavia 1.9tdi ex e65 745 2002 rok ex e38 735
    Skąd
    Szwecja
    dOOm_PL a ty poczytaj sobie moje posty jakie ja mialem problemy z chlodzeniem w e38 . Moje auto jezdzilo super jak przebieg dzienny nie przekraczal 100 km i nie stalem w korkach . Problem polegal na tym ze pekniecie glowicy albo uszczelki bylo tak niewielkie ze korek spokojnie sobie dawal rade z upuszczaniem cisnienia problem zaczynal sie przy wiekszych przebiegach gdzie nagromadzone spaliny rozrywaly mi pokolei wszystkie elementy ukladu chlodzenia . Pokolei w niewiedzy wymienilem wszystko . Czasem udalo mi sie jezdzic bez zajakniecia nawet 6 miesiecy do mometu pojechania gdzies w trase .

    Co do testu CO2 niestety w szwecji jest niedostepny . A spaliny wyraznie bylo czuc przy sciskaniu gornej rory . Tym bardziej ze mam do dyspozycji jeszcze jedno e38 ze sprawynm ukladem i robilem porownania .

  7. #7
    Zaawansowany Użytkownik Awatar dOOm_PL
    Dołączył
    Nov 2009
    Posty
    455
    BMW
    740iA individual;) / e36 Coupe
    Skąd
    Przemyśl
    Cytat Zamieszczone przez technics Zobacz posta
    dOOm_PL a ty poczytaj sobie moje posty jakie ja mialem problemy z chlodzeniem w e38 . Moje auto jezdzilo super jak przebieg dzienny nie przekraczal 100 km i nie stalem w korkach . Problem polegal na tym ze pekniecie glowicy albo uszczelki bylo tak niewielkie ze korek spokojnie sobie dawal rade z upuszczaniem cisnienia problem zaczynal sie przy wiekszych przebiegach gdzie nagromadzone spaliny rozrywaly mi pokolei wszystkie elementy ukladu chlodzenia . Pokolei w niewiedzy wymienilem wszystko . Czasem udalo mi sie jezdzic bez zajakniecia nawet 6 miesiecy do mometu pojechania gdzies w trase .

    Co do testu CO2 niestety w szwecji jest niedostepny . A spaliny wyraznie bylo czuc przy sciskaniu gornej rory . Tym bardziej ze mam do dyspozycji jeszcze jedno e38 ze sprawynm ukladem i robilem porownania .
    No to niestety zycie cię srogo doświadczyło i czytałem, że z nowym e65 też nie brakuje ci problemów... ale może z halunnn'em nie będzie tak źle. Sądzę ze CO2 można sprawdzić wszędzie- to nie jest skomplikowane ani drogie. Może źle szukałeś?
    Co do kolegi to uważam, że powinien w pierwszej kolejności sprawdzić wycieki, później CO2. Skoro mówisz, że można nosem to powiedzmy, że ci wierzę ale jak ostatnio ktoś kupował ode mnie omege b to lizał szabelkę od oleju i mowił, że odróżni...
    Jade wolno ale ciagle przed toba:)

  8. #8
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2012
    Posty
    268
    BMW
    e65
    Skąd
    niemcy
    hej chlopaki dalej samo powietrze no i cigle wody dolewam...a dziwne jest to ze mam ten wyciek bo juz jestem pewien nawet tylko ze wycieka nie caly czas tylko co kilka dni bo obserwowalem auto dwa tyg i np pierwszego dnia zauwazylem mala plame plynu pozniej 2-3-4 dni nic i znowu plama dziwny wyciek bo nie cieknie ciagle no i za ...ja nie moge go zlokalizowac :( kiedys jak mialem wyciek to wlaczylem auto troche pochodzil i zaraz bylo widac skad leci a teraz jak leci co kilka dni i nawet nie wiem kiedy to trudno mi to zlokalizowac :/

  9. #9
    Zaawansowany Użytkownik Awatar dOOm_PL
    Dołączył
    Nov 2009
    Posty
    455
    BMW
    740iA individual;) / e36 Coupe
    Skąd
    Przemyśl
    Cytat Zamieszczone przez halunnn Zobacz posta
    hej chlopaki dalej samo powietrze no i cigle wody dolewam...a dziwne jest to ze mam ten wyciek bo juz jestem pewien nawet tylko ze wycieka nie caly czas tylko co kilka dni bo obserwowalem auto dwa tyg i np pierwszego dnia zauwazylem mala plame plynu pozniej 2-3-4 dni nic i znowu plama dziwny wyciek bo nie cieknie ciagle no i za ...ja nie moge go zlokalizowac :( kiedys jak mialem wyciek to wlaczylem auto troche pochodzil i zaraz bylo widac skad leci a teraz jak leci co kilka dni i nawet nie wiem kiedy to trudno mi to zlokalizowac :/
    To nie czekaj az zacznie ciec tylko po wyschnięciu płyn chlodniczy zostawia białe slady' osad. Sprawdz wpierw chłodnice później popatrz na tył silnika czy coś nie puszcza przy elektrozaworach/ ścianie grodziowej. W sumie to ciec może wszędzie!!!
    PS: jak wlaczysz nawiew to ci nie smierdzi?
    Jade wolno ale ciagle przed toba:)

  10. #10
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2012
    Posty
    268
    BMW
    e65
    Skąd
    niemcy
    chlodnica i pompa wody jest nowa..wiec to raczej odpada....i po wlaczeniu nawiewu nic nie smierdzi jest normalnie...pogoda troche dupowata u mnie bo pada narazie ale jak tylko bedzie sucho bede szukal....dzieki za zainteresowanie i podpowiedz pzdr

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •