Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234
Pokaż wyniki od 31 do 36 z 36

Wątek: nowa odma stary problem

  1. #31
    Vip Vip Awatar seban123
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Skąd
    Puławy, Lubelskie
    Blog
    1
    Jak nie chcesz ryzykować to oddaj o ile jest jeszcze taka możliwość. Remont tani nie będzie i byle kto tego nie zrobi. Wymienić motor to nie problem. Dostać dobry motor również nie powinien być problemem. Tylko ta cena.
    Sprzedający dają przeważnie gwarancję rozruchową 2 tygodnie.
    Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
    Albert Einstein

  2. #32
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Inur
    Dołączył
    Feb 2012
    Posty
    394
    BMW
    740iM (M60), M3 GT2
    Skąd
    Poznań
    Mega dziwny wykres. Tak jakby skakał zapłon i AFR i brakowało paliwa. Nie znam się na vanosie w M62 ale jeśli jego zasada jest taka sama jak w innych motorach BMW z tych lat to nie powinien powodować takich problemów. Uszkodzony vanos uderza w dół motoru a nie w górę.

    Jak dymku nie było to też dziwne. Weź spróbuj to auto oddać, jakieś grubsze cyrki się dzieją z tym silnikiem. Raz oddawałem auto, wystarczyło do pomocy parę milczących argumentów w nowiutkiej S-Klasie. Sprzedający nie powiedział nic, przyjął grzecznie. Ale jak na grubszego cwaniaka trafisz to może być problem. Jeśli jesteś zadowolony z reszty auta i chcesz nowy motor brać to szukaj takiego który jeszcze jest w aucie. Znajomy do drift cara ostatnio kupował M62, wziął 3 auta na hamownię, przebadał inpą, kompresję sprawdził więc da się jak sprzedający ma głowę na karku. W koncu zdecydował się na motorownię która wypluła ponad 300 koni, parę dni później miał silnik do odbioru.
    Ostatnio edytowane przez Inur ; 03-06-2012 o 21:28

  3. #33
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Koko_tuned
    Dołączył
    Feb 2012
    Posty
    302
    BMW
    735i e38
    Skąd
    Kraków
    Cytat Zamieszczone przez martinez538 Zobacz posta
    Załącznik 4492 dzisiaj byłem na hamowni i o to wyniki, bardzo dziwne ;/ dodam że hamownia nie do końca profesjonalna, bo nawet nadmuchu zimnego powietrza nie mieli ani układu odprowadzania spalin a to dość istotne, bo po zakończeniu testu temp. wskazywał prawie 40 stopni przy około 17. Druga sprawa to przy 1600 obrotów miał max moment obrotowy a potem tylko spadał jeszcze nigdy nie widziałem czegoś takiego
    Rozumiem, że BM z automatem? Taki wykres norma przy hamowaniu automatu, jak nie umie się do końca zrobić tego poprawnie. Akurat wykresem bym sie nie przerażał. Jest prawie ok. Nie mam doswiadczenia z 3.5 V8 w M62 (mimo, że sam mam takie auto), wiec nie wiem ile powinny wypluć na hamowni. Poza tym hamowanie automatów to troche taki "circus".

    Pozdrawiam

    Kuba
    I may make You feel, but I can't make You think...

    "Make the suspension adjustable and they will adjust it wrong - look what they can do to a Weber carburetor in just a few moments of stupidity with a screwdriver"
    - Colin Chapman

  4. #34
    Zaawansowany Użytkownik Awatar martinez538
    Dołączył
    May 2012
    Posty
    447
    BMW
    330xd e91/ ex740iA e38 2000r/525i e34 1990r
    Skąd
    Myszków
    ja mam 4.4 m62 gdyby to był 3.5 to moc była by do przyjęcia a tu brakuje ponad 60 koników, także moc małego samochodu można powiedzieć
    Ostatnio edytowane przez martinez538 ; 04-06-2012 o 06:34

  5. #35
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Koko_tuned
    Dołączył
    Feb 2012
    Posty
    302
    BMW
    735i e38
    Skąd
    Kraków
    uuuupppss... jakoś ubzdurało mi się, że mówimy o 3.5... Jeśli chodzi o 4.4 to fakt, że brak mocy jest ogromny.
    I may make You feel, but I can't make You think...

    "Make the suspension adjustable and they will adjust it wrong - look what they can do to a Weber carburetor in just a few moments of stupidity with a screwdriver"
    - Colin Chapman

  6. #36
    Zaawansowany Użytkownik Awatar martinez538
    Dołączył
    May 2012
    Posty
    447
    BMW
    330xd e91/ ex740iA e38 2000r/525i e34 1990r
    Skąd
    Myszków
    no i po kilku opiniach i oględzinach motoru jest diagnoza, silnik na złom, w przeszłości mocno przegrzany, teraz albo kupno motoru albo samego słupka, remont też rozważam bo chciałem pojeździć trochę tym autem, albo kupić anglika i resztę z niego na części sprzedać tak żeby trochę chociaż się zwróciło

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •