Poka¿ wyniki od 1 do 8 z 8

W±tek: Problem z identyfikacj± b³êdów (INPA)

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Nastêpny post Nastêpny post
  1. #1
    d(-_-)b Vip Awatar ratovnik
    Do³±czy³
    Oct 2011
    Posty
    4,102
    BMW
    E66 735Li
    Sk±d
    ¯ory

    Problem z identyfikacj± b³êdów (INPA)

    Mam k³opot z identyfikacj± przyczyny poni¿szych b³êdów. Czego mog± one dotyczyæ?
    Czy co¶ bêdzie do wymiany czy da siê je usun±æ inaczej ni¿ ich skasowanie?


  2. #2
    Vip Vip Awatar seban123
    Do³±czy³
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Sk±d
    Pu³awy, Lubelskie
    Blog
    1
    Pierwszy dotyczy podgrzewacza p³ynu np webasta lub elektrycznego dogrzewacza a drugi informuje o ingerencji w soft sterownika. Nic powa¿nego. Mo¿na z tym je¼dziæ. ¯eby usun±æ b³±d sterownika trzeba by wgraæ ca³e oprogramowanie na nowo.
    Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
    Albert Einstein

  3. #3
    d(-_-)b Vip Awatar ratovnik
    Do³±czy³
    Oct 2011
    Posty
    4,102
    BMW
    E66 735Li
    Sk±d
    ¯ory
    Dziêki za wskazówki.

    A odno¶nie raportu w DISie to w jaki sposób wygenerowaæ go do pliku pdf? Nie dajê rady dodaæ drukarki do virtulanej maszyny, w której startuje DISa.

  4. #4
    Vip Vip Awatar seban123
    Do³±czy³
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Sk±d
    Pu³awy, Lubelskie
    Blog
    1
    To tylko teoria bo unikam disa jak siê da. Musisz w windowsie udostêpniæ drukarkê w sieci. Przyda³ by siê pdfcreator. A w dis j± zainstalowaæ. Tylko ¿eby zainstalowaæ drukarkê nale¿y mieæ do niej sterowniki których nie widzê. Instalacja drukarki w unix nie jest taka prosta. Trzeba uruchomiæ shella i wpisywaæ komendy. Obawiam siê ¿e ma³o kto siê podejmie tematu.
    Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
    Albert Einstein

  5. #5
    d(-_-)b Vip Awatar ratovnik
    Do³±czy³
    Oct 2011
    Posty
    4,102
    BMW
    E66 735Li
    Sk±d
    ¯ory
    W Windowsie wszystko ³atwo mo¿na poudostepniaæ, na Unixie/linuxie znam siê bardzo pobie¿nie, ale bêdê zg³êbia³ temat :-)

  6. #6
    d(-_-)b Vip Awatar ratovnik
    Do³±czy³
    Oct 2011
    Posty
    4,102
    BMW
    E66 735Li
    Sk±d
    ¯ory
    Przelecia³em ca³e auto INP¡ i jest niez³a sieczka. Z tego co mi doskwiera to ¶wieci siê tylko poduszka, a reszta b³êdow jest dla mnie w praktyce nieodczuwalna.
    Na które¶ powinienem zwróciæ szczególn± uwagê?

    =============================
    ERROR MEMORY REPORT
    -------------------------------------

    190 light module-EEPROM error

    40 thermal sensor for oillevel defect

    165 mirror FT, potentiometer horizontal or cable

    75 cable WI2 open circuit or wiper relay 2

    148 DWA-LED: open circuit or cable DWAL, KL30

    73 cable WI1 open circuit or wiper relay 1

    146 tilt alarm sensor: fuse or cable

    149 interior security: fuse or cable

    1 fuse power window rear

    2 fuse interior lights

    64 Open circuit interior lights

    51 short circuit cleaning pump

    45 Auxiliary water pump

    1 Watch-dog Reset

    11 I-Bus error at transmission

    0 energy saving mode active

    34 Sump oil temperature sensor

    20 MRSA_left MRSA returns error

    1 collision on I-BUS

    4 receiving unknown diagnostic order

    6 error navigation's computer

    1 IBus switch of because allways high

    2 watchdog has been activated

    74 avtivate Air conditioning compressor

    62 avtivate Solenoid Valve secundary air

    125 avtivate electric fun

  7. #7
    Vip Vip Awatar seban123
    Do³±czy³
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Sk±d
    Pu³awy, Lubelskie
    Blog
    1
    Jak sieæ dzia³a co jest wymogiem to siê da ale trzeba mieæ sterowniki pod unixa.
    Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
    Albert Einstein

  8. #8
    d(-_-)b Vip Awatar ratovnik
    Do³±czy³
    Oct 2011
    Posty
    4,102
    BMW
    E66 735Li
    Sk±d
    ¯ory
    Wszystko ¶miga jak nale¿y, diagnozuje ca³e auto, ale raport mogê poprzegl±daæ, skasowaæ b³êdy, a jak chce co¶ zapisaæ to pozostaje mi póki co tylko PrintScreen :-)

    Jest jaki¶ manual krok po kroku jak to zrobiæ, aby raport móc "wypluæ" do jakiego¶ pliku w formie tekstowej?

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie mo¿esz zak³adaæ nowych tematów
  • Nie mo¿esz pisaæ wiadomo¶ci
  • Nie mo¿esz dodawaæ za³±czników
  • Nie mo¿esz edytowaæ swoich postów
  •