
Zamieszczone przez
magik2.7
no wlasnie nie jest to u mnie takie łatwe mialem stare zegary i zmieniałem je ponieważ miałem problem wyskoczyly mi w przebiegu same 9 czyli 999999 postanowilem kupic inne zegary zaprogramowac je pod moje autko (mam kabel pasoft 1.4 i inpe zainwestowalem w te zegary troche) po zapieciu tych nowych zegarów działały ale byl problem z esp po przejechaniu 25km/g załaczała sie kontrolka esp mowa o tych nowych zegarach jak zakładałem stare wszystko wracało do normy esp nie swiecilo wszystko ok tylko te 999999 mi przeszkadzały i tak komunikowałem sie z sebanem z forum (dzieki dla niego za poswiecony mi czas) dokodowalismy zegary ale ni h..a nie moglismy zmienic VIN-u w nowych zegarach pasoftem potem zakupilem inpe to samo i co najgorsze to podmienilo mi nr vin w starych zegarach na vin z nowych i teraz mam taki problem ze czy mam stare czy nowe zegary kontrolka esp zaswieca mi sie po przejechaniu 25km/h i juz szukałem pomocy u GREGA38 I Z SEBANEM przerabialismy kilkanascie razy to i dzis bylem u mechanika z doooobrym sprzetem za parenascie tys funto i on sie komunikował z bmw i dupa bmw powiedziało ze licznik (ktory zakupilem od GRABOLA dzieki za zafundowanie zabawy z pixelami bo niestety nie swecily niektore)sa od 728 z 99 roku i tam był silnik rzedowy a ja mam v8 ize tych zegarow nie da sie zaadoptowac do mojego auta i nie moga mi pomóc a za nowe zegary 720funtow bez zakodowania mi zaspiewali i teraz nie wiem co dalej robic wie ze sa tacy co to ogarnął i bedzie działac ale musze podstawic samochod i dopiero wtedy musza kodowac (np SEBAN by sie tego podjoł tylko ze on jest w polandii a ja w anglii wiec dlatego szukam tutaj kogos kto to by ogarnął TAKI MAM NIESTETY PROBLEM BUUUUUUUUUUU!!!!!!