Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 20

Wątek: włączam klime i auto się grzeje...

  1. #11
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Hej, wszystko jest ok, tylko za późno włącza Ci się wisko. Możesz wymienić na nowe lub odgiąć delikatnie blaszkę, jeżeli masz wisko Behra, ewentualnie regeneracja. Oczywiście, jeżeli działa wolny bieg wentylatora klimy. Kolega Brunoz się zagalopował w e32 są dwa biegi, wolny przez rezystor, szybki bez. Sterowanie PWMem jest dopiero po lifcie, ale w e38.

    U mnie jak stoję w dużym korku z klimą to też wskazówka temperatury delikatnie pracuje, ale mam tak odkąd pamiętam, czyli jakieś kilkanaście lat i jest ok. Jednakże tak powinno być tylko przed liftem M30 lub M70.
    Ostatnio edytowane przez ttrol ; 24-05-2012 o 17:10
    pozdrawiam Bartek

  2. #12
    Doświadczony Użytkownik Awatar brunoz
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    1,682
    BMW
    E38 740iA
    Skąd
    Katowice
    Blog
    11
    Wiem że napisałem jak do e38, ale już nie będę poprawiał, bo Wasze opisy będą bez kontekstu :-)
    Nein! Mein Schnitzel!

  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik Awatar lostami1988
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    467
    BMW
    e 32 3000dm3 v8
    Skąd
    BYDGOSZCZ
    chodzi o tą blaszkę którą widać jak sie zdemontuje wisko na jego środku?

  4. #14
    Vip Vip Awatar ELVIS
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    4,935
    BMW
    BRAK
    Skąd
    BEUTHEN/Bytom
    tak ,to ta blaszka. lepiej kup sobie wisco z taką sprężyną ,mniej sie brudzi i jest mnie awaryjne :)

  5. #15
    Zaawansowany Użytkownik Awatar lostami1988
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    467
    BMW
    e 32 3000dm3 v8
    Skąd
    BYDGOSZCZ
    ehh.... musze powrócić do tematu z tym że problem grzania jest już opanowany chodzi o sprężarke a nie chce zakładać nowego topica. chodzi o to że dzisiaj kilka razy auto zaczęło podnosić obroty i opuszczać jak stałem na światłach więc pod blokiem macha do góry i patrze a tu jakby się kompresor raz wyłączał a raz włączał ale klima działała cały czas.... dobrze myśle że to bedzie na dniach koniec sprężarki??

  6. #16
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Hej, sprężarka się wyłącza i włącza, to jest poprawna praca. Jednakże jeżeli się zaciera i wyłącza się awaryjnie poprzez wyłącznik, który się w niej znajduje to już nie jest dobrze. Najlepiej podjechać do serwisu klimy, jeżeli zobaczą, że ciśnienie daje dobre i na maksymalnym nawiewie i klimie na 16 nie będzie się wyłączać to nie powinna być ona.

    Kiedy ostatnio robiłeś serwis klimy?
    pozdrawiam Bartek

  7. #17
    Zaawansowany Użytkownik Awatar lostami1988
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    467
    BMW
    e 32 3000dm3 v8
    Skąd
    BYDGOSZCZ
    2 tygodnie temu

  8. #18
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez lostami1988 Zobacz posta
    2 tygodnie temu
    Hej i nie stwierdzili żadnej usterki układu klimatyzacji. Pochodziło auto z pół godziny na maszynie, tak aby można było coś powiedzieć. Czy układ był rozszczelniany? Jaką ilość czynnika i oleju nabili? Wydaje mi się, że problem nie leży po stronie sprężarki, chyba, że nie dodali oleju i się faktycznie zatarła. Nie zmienia to jednak faktu, że momenty załączenia sprężarki lub jej wyłączenia nie powinny być w aucie, ani na obrotomierzu wyczuwalne.
    pozdrawiam Bartek

  9. #19
    Zaawansowany Użytkownik Awatar lostami1988
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    467
    BMW
    e 32 3000dm3 v8
    Skąd
    BYDGOSZCZ
    nie no robili wszystko stwierdzili tylko że jest luz na łożysku klimy i faktycznie troche widać na jałowym że lata
    czynnika dolali jakieś 0.8 kg a oleju to nie wiem ile ale mówili że też dolali. mam gdzieś ten wydruk który mi dali.

  10. #20
    Vip Vip Awatar seban123
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Skąd
    Puławy, Lubelskie
    Blog
    1
    Po pierwsze jaka jest temp na zewnątrz? Jest coś takiego jak czujnik temp parownika. On rozłącza sprężarkę przy temp około 2 stopni. Jak na dworze jest 20 stopni i klima jest mocno wydajna to często będzie rozłączana sprężarka. Normalny objaw. W środku będzie lodówka. Jak filtr kabinowy zabity to ten sam efekt. Jak wentylator chodzi na pierwszym biegu i mocno chłodzi w środku to się nie martw.
    Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
    Albert Einstein

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •