Zostają takie rzeczy jak poniżej:
- nieszczelna, uszkodzona pompa
- przytkany filtr w zbiorniku wyrównawczym lub paprochy w układzie, na przykład od niefachowej wymiany jakiegokolwiek elementu
- stary lub niewłaściwy płyn wspomagania
- uszkodzony sterownik servotronic, bądź sam zawór na przekładni
Podjedź do mechanika, wymień płyn, po godzinie jeżdżenia wymień ponownie, zobacz jaki jest stan filtra w zbiorniku wyrównawczym, posłuchaj pompy po kilkunastokrotnym skręcaniu kołami. Nie wiem z którego roku masz auto, ale przed liftem w M30 było hydrauliczne wspomaganie układu hamulcowego, jak jest niesprawna gruszka ciśnienia to jak hamujesz masz mniejszą siłę wspomagania kierownicy.
Nic innego mi do głowy nie przychodzi, może ktoś coś jeszcze dopisze
pozdrawiam Bartek
sam prowadze warsztat , płyn wymieniałem juz 3 razy , jest czysty , klarowny , pompa cicha i nie cieknie , samochód ma juz po lifcie , lipiec 90 r , wiem o jakiej gruszce mówisz , ja jej nie mam . Mam jeszcze graty po angliku . w wolnej chwili podmienie jeszcze pompe , nie mam tylko sterownika i zaworu przekładni . krok po kroku , moze cos wyjdzie .![]()