Greg, to miała być mój następna podpowiedź.

Skoro na wszystkich nowych sondach tak samo się dzieje - winne nie są sondy, ale obwód lub sterownik. Trzeba sprawdzić czy przewody nie mają zwarcia z jakąś linią zasilającą:
Kolejność sprawdzania wszystkich przewodów sond przy wyłączonym zapłonie oraz odpiętej wtyczce do sterownika (choć to pierwsze można zrobić również na włączonym zapłonie):
- woltomierz; na linii sygnałowej może występować nieprawidłowe napięcie (z innego obwodu),
- gdy brak napięcia, ohmomierz - mierzymy zwarcie do masy oraz zwarcie między przewodami
- test żarówki: mierzymy za pomocą świecenia żarówki na każdym przewodzie z osobna czy "przechodzi" napięcie podane po drugiej stronie; mierzymy również sąsiednie piny wiązki

Gdy test przewodu wypadnie nam wzorowo, tj. gdy nie znajdziemy zwarć między poszczególnymi przewodami oraz zwarć do masy i zasilania pozostanie nam sprawdzenie/wymiana modułu DME, do którego te wiązki wchodzą.