-
Zaawansowany Użytkownik
marek1132
Twoja wypowiedź jest kwintesencją tego co chciałem uświadomić wszystkim tym, którym wydaje się, że każdy kto ma jakieś urządzenie (wymyśli sobie taki sposób na zarabianie pieniędzy) automatycznie jest posiadaczem niezbędnej wiedzy do prawidłowego tzn. zgodnego ze sztuką wykonania usługi serwisowania klimatyzacji. Takie bezwarunkowe zaufanie, którym obdarzane bywają osoby zajmujące się naszymi autami, charakterystyczne dla osób całkowicie nieświadomych zagrożeń, często niestety kończy się koniecznością poniesienia dużych kosztów na naprawę tego co zostało spaprane a udowodnienie winy serwisu w przypadku wadliwej obsługi klimatyzacji jest omalże niemożliwe..Samo życie nauczyło mnie stosować zasadę ograniczonego zaufania i taką zasadę polecam stosować wszystkim innym..
W Serwisie o którym wspomniałem, na zadane przeze mnie pytanie o termin ostatniego przeglądu urządzenia właściciel warsztatu odparł, że "maszynę regularnie serwisuje serwis producenta a ostatnie takie czynności miały miejsce przed tygodniem". Nie potrafił jednak w żaden sposób się uwiarygodnić w tym pokazać faktury choć takową z pewnością by otrzymał od serwisanta. "Fahoffcy" bardzo nie lubią odpowiadać na zadawane niewygodne pytania, ponieważ udzielane przez nich odpowiedzi obnażają często ich brak kompetencji w tym co robią..
Ostatnio edytowane przez Replay 1999 ; 15-05-2012 o 15:06
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum