Strona 8 z 9 PierwszyPierwszy ... 6789 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 71 do 80 z 84

Wątek: M30B35 słabnie po nagrzaniu + nierówna praca silnika.

  1. #71
    Zaawansowany Użytkownik Awatar jpj
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    824
    BMW
    E32/E46/4R
    Skąd
    PL
    Przepływka pochodzi z mojej ex E32, którą defacto podpinałem zaraz po kupnie obecnej 7 - nie było różnicy.
    Ogólnie strasznie ją przelewa na LPG i PB.

  2. #72
    Doświadczony Użytkownik Awatar nino
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    1,456
    BMW
    E32 735
    Skąd
    Katowice
    Skoro ją przelewa to nic innego jak przepływka, sonda, czujnik temp, komp, ewentualnie sprawdzić wiązkę. Rozumiem, że odpala normalnie czy zimna czy ciepła?
    Ostatnio edytowane przez nino ; 30-05-2015 o 18:16

  3. #73
    Zaawansowany Użytkownik Awatar jpj
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    824
    BMW
    E32/E46/4R
    Skąd
    PL
    Dzięki za info. Więc tak: przepływkę mam sprawdzoną, czujnik dałem nowy (podepnę jeszcze inny zapasowy), odpala ciężej w każdym zakresie temperatur - muszę ją trochę pokręcić, kompa podmieniłem jedynie od motronica. Nie wpinałem od silnika, gdyż drugi co mam jest od wersji bez EML (nie wiem czy to ma znaczenie czy nie). Sprawdzę jeszcze wiązkę.

  4. #74
    Doświadczony Użytkownik Awatar nino
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    1,456
    BMW
    E32 735
    Skąd
    Katowice
    Jeśli odpala ciężej, to jest opcja, że siada Ci regulator ciśnienia paliwa - zalewa świece. Jest opcja, że oringi od wtryskiwaczy przepuszczają, ale to już trzeba by na stół wyciągnąć. Zobacz regulator ciśnienia najpierw.

  5. #75
    Zaawansowany Użytkownik Awatar jpj
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    824
    BMW
    E32/E46/4R
    Skąd
    PL
    Cytat Zamieszczone przez Zavoli Zobacz posta
    Jeśli odpala ciężej, to jest opcja, że siada Ci regulator ciśnienia paliwa - zalewa świece. Jest opcja, że oringi od wtryskiwaczy przepuszczają, ale to już trzeba by na stół wyciągnąć. Zobacz regulator ciśnienia najpierw.
    Ale czy regulator ciśnienia paliwa ma też związek z działaniem LPG? Bo tutaj też ewidentnie ją dławi.

  6. #76
    Doświadczony Użytkownik Awatar nino
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    1,456
    BMW
    E32 735
    Skąd
    Katowice
    Nie, regulator nie ma nic wspolnego z lpg. Masz sekwencje? Moze problem tkwi w instalacji - auto pracuje jednoczesnie na dwoch paliwach? Czujesz jakas roznice przelaczajac z pb na lpg i ja odwrot?

  7. #77
    Zaawansowany Użytkownik Awatar jpj
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    824
    BMW
    E32/E46/4R
    Skąd
    PL
    Tak, jest założona sekwencja. Przy PB dodając gwałtownie gaz - czasami dławi ją tak, że gaśnie lub wkręca się jak "traktor", przy LPG występuje tylko ten 1 objaw :/

    P.S. cewkę też zmieniałem

  8. #78
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    1,309
    BMW
    było e32 735 1986r lpg e34 535i lpg 1991,730v8 manual 1992_sekwencja jest BMW e32 735is Italian milf
    Skąd
    rogi/krosno
    janek a jak rano ją odpalisz zimną to zarąbiście czuć pb i trzeba dość długo kręcić?

  9. #79
    Zaawansowany Użytkownik Awatar jpj
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    824
    BMW
    E32/E46/4R
    Skąd
    PL
    Tak, przelewa ją mocno - po śnie zimowym tak ma.

  10. #80
    Damian Vip Awatar vramzes
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    2,953
    BMW
    EX : E36 320 , e32 730 iA , e38 730i manual, e32 730 Shadow Line, e46 320 individual , e53 3.0i
    Skąd
    BRALIN
    dziwne , ja bym stawiał przepływke lub sonde ....

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •