Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 44

Wątek: [E32] Po wymianie pompy wody auto się zapowietrza.

  1. #31
    Vip Vip
    Dołączył
    Sep 2010
    Posty
    724
    BMW
    E32 730 I m30b30
    Skąd
    Lublin
    Blog
    1
    I też Ci się grzało auto ?

  2. #32
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez kyky7er Zobacz posta
    Byłem dziś sprawdzić chłodnicę. Wszystko z chłodnicą Ok jest cała nie przecieka nie jest zatkana. Poźniej odwiedziłem mechanika żebys sprawdzić zawartość CO2 w płynie chłodzącym też wynik wyszedł negatywny również nie robi się biały nalot na korku od oleju co eliminuje uszkodzoną uszczelkę. Generalnie:

    Powód : Po wymianie pompy wody grzeje się auto.

    Co było robione:
    - Wymiana pompy + uszczekla pod pompę ( pompa i uszczelka z ASO )
    - Wisco nie ruszane bo 3 miesiace temu kupiłem nowe
    - Wymiana zbiorniczka wyrównawczego ( tamtet miał słabą stróżkę płynu )
    - Wymiana termostatu na nowy ( termostat otwiera się przy 85 stopniach )
    - Sprawdzenie chłodnicy ( chłodnica jest sprawna )

    Co może być przyczyną ? Bo juz rozkładam ręce nad tym autem. Prosił bym o jakąś pomoc pozdrawiam
    Hej, a zobacz jak się auto będzie zachowywać bez termostatu. Mi się zdarzył felerny kiedyś i to wahlera, bo rozumiem, że taki kupiłeś. Chyba, że jakiś badziew, wtedy są zawsze niesprawne od nowości. Jeżeli wtedy jeszcze będzie się grzał to zostaje pompa.

    A czy nie zapowietrza się auto zbytnio, stróżka jest ciągła bez powietrza?
    pozdrawiam Bartek

  3. #33
    Vip Vip
    Dołączył
    Sep 2010
    Posty
    724
    BMW
    E32 730 I m30b30
    Skąd
    Lublin
    Blog
    1
    Jakies 20 minut temu postanowłem sie przejechać


    Uploaded with ImageShack.us
    Przed jazdą spuściłem cały płyn zalałem nowy ok 12-13L Zakręciłem korek i poszedłem sie przejechać Ogrzewane właczyłem leci ciepłe więc pojechałem.
    Efekt obydwa węże od chłodnicy są zaje**cie gorące i twarde...

  4. #34
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2011
    Posty
    147
    BMW
    było e34 3.0 m60
    Skąd
    śląsk/zabrze
    może zadam głupie pytanie , ale czy nie włożyłeś termostatu w złą stronę ? plastik ma w obudowie wycięcie na odpowietrznik termostatu i musi to być u góry.

    Wczoraj wymieniałem pompę wody w mojej byłej bawarce i obyło się bez problemów , pompa oryginał 92rok 254kkm i wyrobiło się łożysko . Wsadziłem pompę magneti marelli (dobra cena i wygląda na dobrą jakość , w zestawie wszystkie 3 o-ringi , uszczelka i cena 220zł) wmontowałem , zalałem płynem nie zakręcając korka na wolnych obrotach zagrzałem do otwarcia termostatu( troszkę się ulało podczas rozszerzania przy zagrzewaniu bo zalałem pod korek) , po otwarciu płyn zszedł prawie na dno , dolałem ( na cały czas pracującym silniku) około 2 litry powolutku , zakręciłem korek i śmiga aż miło.

    Napisz czy jak dodasz lekko gazu ( tak na 1500obr) czy temperatura spada.

  5. #35
    Vip Vip
    Dołączył
    Sep 2010
    Posty
    724
    BMW
    E32 730 I m30b30
    Skąd
    Lublin
    Blog
    1
    termostat można w jedną stronę założyć. Nie nie opada niestety

  6. #36
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    1,309
    BMW
    było e32 735 1986r lpg e34 535i lpg 1991,730v8 manual 1992_sekwencja jest BMW e32 735is Italian milf
    Skąd
    rogi/krosno
    a visco ci się włącza??bo patrząc na twoją temp to nie bardzo,podepnij pod kompa i sprawdż jaką temp na kompie pokazuje,może czujnik pitolić ps. kiedyś tam pisałeś o pompie od e38 to jest ta czy dedykowana pod e32 m60??

  7. #37
    Vip Vip
    Dołączył
    Sep 2010
    Posty
    724
    BMW
    E32 730 I m30b30
    Skąd
    Lublin
    Blog
    1
    Wisco sie włącza mysałem własnie nad czujnikiem( tylko którym bo są dwa http://www.realoem.com/bmw/showparts...38&hg=11&fg=35) albo korkiem od chłodnicy. Bo po wczorajszej jeździe wężde od chłodnicy były bardzo twarde Tak jak by korek od zbiorniczka nie puszczał ciśnienia. A pompa nie była dedykowana do e32 tylko do e38 więc nie zakladałem.
    Ostatnio edytowane przez kyky7er ; 17-06-2012 o 13:24

  8. #38
    Doświadczony Użytkownik Awatar marek1132
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    1,939
    BMW
    BMW e32 735 iL
    Skąd
    Częstochowa
    Jeśli kiszki są twarde a wyeliminowałeś możliwość innych awarii to podmień korek,możliwe,że zawór jest zablokowany.
    "Myślenie to najcięższa praca z możliwych i pewnie dlatego tak niewielu ją podejmuje." - Henry Ford

  9. #39
    Vip Vip Awatar jarek88
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    2,905
    BMW
    E32 730i R6 90' , E32 740iA 93'
    Skąd
    Tomaszów Mazowiecki
    Blog
    20
    a masz instalacje gazową ?? zakręć na butli dopływ gazu . sprawdzisz wtedy czy parownik szczeleny i nie robi ci dodatkowego ciśnienia w układzie wodnym

  10. #40
    Vip Vip
    Dołączył
    Sep 2010
    Posty
    724
    BMW
    E32 730 I m30b30
    Skąd
    Lublin
    Blog
    1
    Mam instalacje ale nie mam parownika. Mam reduktor ( sekwencja ). Ale nie bylo z nią nigdy klopotów. Jeszcze sprawdze elektrozawory i korek zbiorniczka.

    Po wymianie korka na nowy (aso) jest bez zmian podczas jazdy temp dochodzi do "pionu" ale po ok 30km zaczyna sie auto grzać. Pod maską obydwa węze od chłodnicy są gorące i bardzo twarde.
    Ostatnio edytowane przez kyky7er ; 17-06-2012 o 22:35

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •