-
Zaawansowany Użytkownik
Pozwolę sobie odświeżyć temat.
Otóż, obecnie mam odkręconą puszkę filtra oleju i bajeczny dostęp do przekładni. Wiem, że reguluje się na uniesionych kołach, przekręcając kierownicę w lewo w poszukiwaniu luzu i takowy jest dosyć spory. Tu pojawia się problem bo po regulacji kierownica ciężko powraca do środkowej pozycji, muszę odpuszczać żeby ten opór jak najbardziej zminimalizować ale wtedy cała regulacja chyba nie ma sensu.
I tu rodzi się pytanie:
Czy kierownica ma pracować bez najmniejszego oporu, przy uniesionym przodzie?
Czy w okolicach położenia środkowego ma być wyczuwalny opór?
Silnik oczywiście wyłączony.
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum