Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 23

Wątek: [mechanika] Silnik m60b40 angol

  1. #11
    Vip Vip
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    915
    BMW
    740i
    Skąd
    Warka
    no jak nie jak tak, serwo jest z drugiej strony, pompa hamulcowa, uklad kierowniczy, na chlopski rozum, jak ma sie to wszystko zmiescic z jednej strony?
    osobiscie powiem ze nie przerabialem tamatu ale znajomy i z tad wiem ze to trzeba wymienic.

  2. #12
    Vip Vip
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    143
    BMW
    bmw e-38 740 11/1999
    Skąd
    Bolesławiec
    Spoko tylko gdzie jest serwo a gdzie rozrusznik :/ ? Serwo i pompa idzie na stronę skrzynki z elektroniki i są to miejsca odgrodzone od silnika metalowymi przegrodami a co do kolumny kierowniczej to idzie ona w miejsce wspornika głównego drążka kierowniczego i na od wrót Mam kolegę który zajmuje sie profesjonalną przekładką aut na co dzień i robi to naprawdę profesjonalnie w nie jednym z takich projektów już uczestniczyłem i to nie ze strony obserwatora
    M POWER;)

  3. #13
    Vip Vip
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    915
    BMW
    740i
    Skąd
    Warka
    mozliwe ze masz racjie, jak juz pisalem nie przerabialem tego osobiscie, slyszalem ze sporo tego jest, niedlugo kolega bedzie przerabial honde civik, zapytam go co bylo w e38, moze byl w nie najleprzej kondycji jak mi to mowil ;D
    moze kiedys sam sie dowiem bo mnie korci przyprowadzic sobie angola na czesci, sa tam doslownie za pare groszy tylko transport najdrozszy...

  4. #14
    Vip Vip
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    143
    BMW
    bmw e-38 740 11/1999
    Skąd
    Bolesławiec
    Mnie też korci żeby kupić śliczne 750il na angliku po 2001r i powoli na spokojnie to przerobić :) Sprawa jest dość skomplikowana ale do wykonania :] Trzeba sie po prostu do tego przyłożyć Nie raz już na giełdzie z przerażeniem oglądałem auta po spartaczonych przeróbkach i byłem zdziwiony jak ludzie którzy to zrobili żenili wyssane z palca historyjki o niby doskonałych autkach a na pierwszy rzut oka widać że to trumny na kołach
    M POWER;)

  5. #15
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    106
    Taka 750 z 2001 to nie tak latwo znalesc za normalne pieniadze jak wam sie wydaje. Ale roczniki 96-98 mozna kupic nawet za niecale 2 tys funtow.Transport tez moglby nie byc wcale taki kosztowny jak wam sie wydaje bo coraz wiecej firm ma duze lawety i szukaja nieraz doladunku do pelnego skladu i mozna za nieduza kaske wladowac cos. Zawsze pozostaje mozliwosc przyjazdu nia do Polski na kolach jak ma TAX i MOT oraz wykupi sie ubezpieczenie. Bedzie to najlepsza metoda na sprawdzenie w jakim stanie jest auto.
    MOJE CAR AUDIO W E38
    http://forum.7er.pl/moje-skromne-car...db6b8239#44995 I ciagle trwaja ulepszenia.

  6. #16
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    52
    BMW
    e 38 740
    Skąd
    radom
    Siemka Ludzie co wy bredzicie jaki rozrusznik z drugiej strony może jeszcze wlew paliwa i akumulator jest z drugiej strony? silnik to silnik i już śmialo można go zapożyczyć od ukraińskiej wersji lub nawet gdzieś z bieguna kolo św mikołaja

    Niestety nie masz racji ponieważ sam otwór wierciłem a w angliku ponieważ jest kolumna po drugiej stronie niema tam już miejsca na rozrusznik ,ale jest wytłoczka w obudowiebloku i można idealnie otwór wywiercić.

  7. #17
    Doświadczony Użytkownik Awatar arturo193
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    2,178
    BMW
    W planach E38 750i
    Skąd
    Norwegia
    Cytat Zamieszczone przez karlos638 Zobacz posta
    Niestety nie masz racji ponieważ sam otwór wierciłem a w angliku ponieważ jest kolumna po drugiej stronie niema tam już miejsca na rozrusznik ,ale jest wytłoczka w obudowiebloku i można idealnie otwór wywiercić.
    Tak...to prawda...nawet na realoem są inne numery bloku dla left-hand i right-hand drive.
    Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Mercedes CLS 500 2005,Honda CRv 2.0 2007,BMW X5 4.4 2001...

  8. #18
    Moderator Mod Awatar BOSS
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,130
    BMW
    740i
    Skąd
    Dolny Slask
    Cytat Zamieszczone przez karlos638 Zobacz posta
    Niestety nie masz racji ponieważ sam otwór wierciłem a w angliku ponieważ jest kolumna po drugiej stronie niema tam już miejsca na rozrusznik ,ale jest wytłoczka w obudowiebloku i można idealnie otwór wywiercić.
    Dokladnie - wystarczy wywiercic otwor w fabrycznie natrasowanym bloku silnika - majac odpowiednie narzedzia zaden wiekszy problem, po za tym nic nie trzeba zmieniac silnik jest dokladnie taki sam jak w Eu

    Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!

  9. #19
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    I pamiętać trzeba jeszcze o kolektorach wydechowych

  10. #20
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    527
    BMW
    wiele
    Skąd
    Śląsk
    M power ale glupoty gadasz przekladalem swego czasu silnik z angola do mojej e34 540 manual i otwor na rozrusznik byl z przeciwnej strony.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •