no jak nie jak tak, serwo jest z drugiej strony, pompa hamulcowa, uklad kierowniczy, na chlopski rozum, jak ma sie to wszystko zmiescic z jednej strony?
osobiscie powiem ze nie przerabialem tamatu ale znajomy i z tad wiem ze to trzeba wymienic.
no jak nie jak tak, serwo jest z drugiej strony, pompa hamulcowa, uklad kierowniczy, na chlopski rozum, jak ma sie to wszystko zmiescic z jednej strony?
osobiscie powiem ze nie przerabialem tamatu ale znajomy i z tad wiem ze to trzeba wymienic.
Spoko tylko gdzie jest serwo a gdzie rozrusznik :/ ? Serwo i pompa idzie na stronę skrzynki z elektroniki i są to miejsca odgrodzone od silnika metalowymi przegrodami a co do kolumny kierowniczej to idzie ona w miejsce wspornika głównego drążka kierowniczego i na od wrót Mam kolegę który zajmuje sie profesjonalną przekładką aut na co dzień i robi to naprawdę profesjonalnie w nie jednym z takich projektów już uczestniczyłem i to nie ze strony obserwatora
M POWER;)
mozliwe ze masz racjie, jak juz pisalem nie przerabialem tego osobiscie, slyszalem ze sporo tego jest, niedlugo kolega bedzie przerabial honde civik, zapytam go co bylo w e38, moze byl w nie najleprzej kondycji jak mi to mowil ;D
moze kiedys sam sie dowiem bo mnie korci przyprowadzic sobie angola na czesci, sa tam doslownie za pare groszy tylko transport najdrozszy...
Mnie też korci żeby kupić śliczne 750il na angliku po 2001r i powoli na spokojnie to przerobić :) Sprawa jest dość skomplikowana ale do wykonania :] Trzeba sie po prostu do tego przyłożyć Nie raz już na giełdzie z przerażeniem oglądałem auta po spartaczonych przeróbkach i byłem zdziwiony jak ludzie którzy to zrobili żenili wyssane z palca historyjki o niby doskonałych autkach a na pierwszy rzut oka widać że to trumny na kołach
M POWER;)
Taka 750 z 2001 to nie tak latwo znalesc za normalne pieniadze jak wam sie wydaje. Ale roczniki 96-98 mozna kupic nawet za niecale 2 tys funtow.Transport tez moglby nie byc wcale taki kosztowny jak wam sie wydaje bo coraz wiecej firm ma duze lawety i szukaja nieraz doladunku do pelnego skladu i mozna za nieduza kaske wladowac cos. Zawsze pozostaje mozliwosc przyjazdu nia do Polski na kolach jak ma TAX i MOT oraz wykupi sie ubezpieczenie. Bedzie to najlepsza metoda na sprawdzenie w jakim stanie jest auto.
MOJE CAR AUDIO W E38
http://forum.7er.pl/moje-skromne-car...db6b8239#44995 I ciagle trwaja ulepszenia.
Siemka Ludzie co wy bredzicie jaki rozrusznik z drugiej strony może jeszcze wlew paliwa i akumulator jest z drugiej strony? silnik to silnik i już śmialo można go zapożyczyć od ukraińskiej wersji lub nawet gdzieś z bieguna kolo św mikołaja
Niestety nie masz racji ponieważ sam otwór wierciłem a w angliku ponieważ jest kolumna po drugiej stronie niema tam już miejsca na rozrusznik ,ale jest wytłoczka w obudowiebloku i można idealnie otwór wywiercić.
Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!
I pamiętać trzeba jeszcze o kolektorach wydechowych![]()
M power ale glupoty gadasz przekladalem swego czasu silnik z angola do mojej e34 540 manual i otwor na rozrusznik byl z przeciwnej strony.