Pokaż wyniki od 1 do 1 z 1

Wątek: [e38] 728i Po wymianie silnika szarpie przy ruszaniu i przy skręcie w lewo?

  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    190
    BMW
    728i
    Skąd
    Katowice
    Blog
    3

    [e38] 728i Po wymianie silnika szarpie przy ruszaniu i przy skręcie w lewo?

    Witam,

    BMW e38 728i m52b28
    Skrzynia Automat
    Rocznik 95

    Mój problem jest dość nietypowy...
    I tak jestem umówiony z mechanikiem który dokonywał wymiany silnika, ale chciałbym zasięgnąć dodatkowych opinii.

    Więc, jakiś czas temu mechanik wymienił mi silnik na inny.
    Silniczek chodzi jak zegarek, zero jakiś hałasów, vanos cichy.

    Problem stopniowo się nasila, a teraz jest już tragedia.

    Przy ruszaniu i jednoczesnym skręcie w lewo zaczyna szarpać autem tak zwanymi skokami do przodu.
    Po jakimś czasie i zaczął tak szarpać przy ruszaniu na wprost, szczególnie na jakimś wzniesieniu.
    Jest to dość dziwne bo problem pojawia się tylko przy skręcie w lewo i podczas ruszania na wzniesieniu, więc czujnik wałka rozrządu raczej odpada...

    Boje się jedynie o skrzynie biegów... kiedyś pewien spec robił mi wymianę oleju i stwierdził że więcej jak 3L mu nie weszło,
    a przy wymianie silnika poprosiłem też o wymianę chłodnicy wody która z tego co wiem jest też chłodnicą oleju ASB...
    Nie wiem czy przypadkiem te skoki to nie wina małej ilości oleju w ASB.

    No i nie wiem czy to zbieg okoliczności czy też nie, ale pomyślałem że może układ paliwowy jest zapowietrzony.
    W baku miałem jakieś 30L dolałem 20L i jest jeszcze gorzej... W tym sensie że teraz nawet przy większych prędkościach takich 110km/h i delikatnym skręcie
    w lewo zaczyna szarpać, a przed tankowaniem tak się działo tylko przy ruszaniu.

    Z góry dzięki za sugestie!
    Ostatnio edytowane przez grim ; 02-05-2012 o 13:10

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości