Strona 6 z 9 PierwszyPierwszy ... 45678 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 88

Wątek: [mechanika] Jakie tarcze i klocki do 740 V8?

  1. #51
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    1,172
    BMW
    BMW X5 4,8i ,M5 E39
    Skąd
    POLSKA
    Nie zakładam nowego tematu bo już takowy jest. Przyszedł czas na wymianę przednich tarcz i klocków, tarcze mają już grubość mniejszą niż minimalna zalecana więc trzeba szybko wymienić.

    Jest tylko jeden problem, na rynku jest tyle dostępnych producentów że za cholerę nie wiem co mam kupić. Czy tarcze ATE , czy FERRODO czy może Zimmermany. Co osoba to inna opinia :-) Zdać się na ślepy los? Klocki mam teraz Textara i są super.

    Jest jeszcze jedna opcja, myślałem o wymianie przednich tarcz na tarcze od 750i, co myślicie o takim zabiegu?
    X5 4,8 i , poszukiwana E38 750 V12

  2. #52
    myślałem o wymianie przednich tarcz na tarcze od 750i, co myślicie o takim zabiegu?
    Zabieg jak najbardziej znany i stosowany :)

    Do tarcz z 750i potrzeba jeszcze zaciski i jarzma. Wężyki hamulcowe sa takie same, choc drogie nie są i warto wymienić
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

  3. #53
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2009
    Posty
    184
    BMW
    BMW E38 740i M62B44
    Skąd
    Warszawa
    Witam
    a propos klockow na przód to ostatnio wymienialem i wymienilem na bosch textar
    jestem nawet zadowolony
    link do aukcjihttp://allegro.pl/item1037078066_bos..._7_e38_x5.html
    Kiedy ogarnia Cię ochota do pracy, usiądź i poczekaj aż Ci przejdzie...

  4. #54
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    1,172
    BMW
    BMW X5 4,8i ,M5 E39
    Skąd
    POLSKA
    Klocki to nie problem gorzej z tarczami :-) Wszystko teraz w chinach tłuką :-)

    sylwek czy jarzma i zaciski 750i różnią się przedlift/polift?
    X5 4,8 i , poszukiwana E38 750 V12

  5. #55
    Cytat Zamieszczone przez bitek-bitek
    Sylwek czy jarzma i zaciski 750i różnią się przedlift/polift?
    Nie różnią się - są identyczne

    Sprawdziłem w ETK żeby potwierdzić :)
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

  6. #56
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2010
    Posty
    71
    BMW
    750 iA
    Skąd
    Kalisz
    polecam tarcze Zimmerman i klocki Textar
    Dla Was to tylko samochody, a dla mnie to sens życia...

  7. #57
    Vip Vip Awatar coboss
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Skąd
    Szlachta Rydzyńska koło wsi Leszno
    Ja po większych doświadczeniach z tym autem powiem tyle:
    Następnym razem tarcze ori a klocki TRW na prawdę mistrzowskie przebiegi są na tych klockach.
    ---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---

    *** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
    Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
    W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!

  8. #58
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2009
    Posty
    44
    BMW
    E38 740i
    Skąd
    Białystok
    Zadam może głupie pytanie jako że pierwszy raz w e38 będę wymieniał klocki ale muszę się upewnić :)
    Czujniki wytarcia klocków wymienia się tylko jeśli się one aktywowały = uszkodziły? Jeśli wymienię klocki przed tym faktem to zostawiam stare?

  9. #59
    Vip Vip Awatar coboss
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Skąd
    Szlachta Rydzyńska koło wsi Leszno
    Tak. Jeżeli nie są przetarte to ok ale trzeba ostrożnie ściągać bo łatwo zniszczyć tą blaszkę która blokuje czujnik w klocku.
    ---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---

    *** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
    Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
    W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!

  10. #60
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    1,172
    BMW
    BMW X5 4,8i ,M5 E39
    Skąd
    POLSKA
    Ja jestem już po zabiegu, mianowicie:

    Wymieniłem swoje przednie hamulce na hamulce od 750i.

    Wstawiłem 2 tłoczkowe oryginalne zaciski ATE od 750i, tarcze ATE oraz klocki oryginalne BMW ( z tego co wiem to robi je Ferrodo :-) ).

    Efekty, niebo a ziemia, auto wyraźnie hamuje lepiej niż na swoich standardowych hamulcach, ale raczej nie ma się co dziwić jeśli klocek od 750i jest prawie dwa razy większy od 740i.

    Polecam taką zamianę dla właścicieli 740i jeśli będą musieli wymienić tarcze i klocki, koszt zacisków od 750i to 230 zł za parę.
    X5 4,8 i , poszukiwana E38 750 V12

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •