e4r5t, te 300KM to jest teoretyczna granica. Było już o tym mnóstwo napisane. Musiałbyś albo mieć dwa reduktory albo jakiś jeden porządny/mocny.

Czasy wtrysków dłuższe niż na benzynie są zazwyczaj na lpg. Ale i tak muszą być dobrane odpowiednio dla różnych pośrednich stopni obciążenia i obrotów. Może się zdarzyć, że czasy wtryskiwaczy są dłuższe niż długość cyklu i praktycznie wtryskiwacz masz cały czas otwarty (zapętlony), co jest tak samo szkodliwe dla silnika (gwarantowana uboga dawka paliwa) jak i dla samych wtryskiwaczy (przegrzewanie się cewek) oraz sterownika LPG (nagrzewanie się tranzystorów sterujących wtryskiwaczami).

Teoretycznie należałoby wtedy podnieść ciśnienie reduktora i takie ustawić też w kompie LPG. Oraz oczywiście zrobić od nowa całą regulację/kalibrację systemu.