Strona 32 z 37 PierwszyPierwszy ... 223031323334 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 311 do 320 z 367

Wątek: Nie nowy i z nie nową 7er Ale witam :) 735iAL Powraca

  1. #311
    Vip Vip Awatar Dzuda
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    10,289
    BMW
    E32 735i ; MB 560 SEC 88'
    Skąd
    Sandomierz
    Może na Kacdomingo w sob zaprosimy :D

  2. #312
    Doświadczony Użytkownik Awatar ManiacDrifting
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    3,325
    BMW
    E32 735iAL...
    Skąd
    Bikini Dolne
    Nie wiem niech i będzie że ze Starachowic najlepsza ale ja wiem że nawet teraz technicznie jak i pod względem silnika i skrzyni ma przewagę nad wieloma E32, Najbardziej brakuje temu samochodowi tylko dobrego lakieru i czego chcieć więcej?
    Ja napewno więcej od 24 latki nie będę wymagał, będzie tak żeby było ładnie i porządnie to znaczy będzie wyglądać jak należy i mechanicznie nie będzie się do czego doczepić, nowa nigdy nie będzie ani nie opłaca się akurat z tej takiej robić bo idealna baza do odnowy to nie jest. Ale mimo sporych minusów które już znam bo zaglądałem niemal wszędzie niektórzy pilni uczniowie tematu też mogą się domyśleć o co chodzi to też To E32 dla mnie plusuje od momentu jej posiadania że też zdecydowałem wpakować znaczne wysokie środki przekonało mnie do tego np że: Jest longiem,buda jest zdrowa choć po poważnym wypadku, spodobała mi się od pierwszego obejrzenia, niewiele w niej zmieniłem aby była moim indywidualem.

    Wiem jak wygląda nikt mówić nie musi, robiła by wrażenie gdyby lakier był okej to podstawa, ale spoglądając na tył od 700 odcieni jaśniejszy + regularność koloru jak bełt nie sposób powiedzieć inaczej że wygląda delikatnie mówiąc beznadziejnie.
    a wszystko po to żeby poprawić nadkole zamalować klape z aerografu i usunąć pryszcz spod wlewu paliwa po robocie wygląda gorzej niż przedtem, głowy sobie o to nie urwę bo wiem że jak odłożę trochę $ to się ją pomaluje i po całym krzyku.

    W starachowicach jest jeszcze jedna prócz mojej i jest od niej lepsza w tamtą można wkładać palce gdzie się chce i chyba chodzi na 2 cylindry :D

    A co w sobotę ma się dziać?

  3. #313
    ULA Vip Awatar tequila1909
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    3,416
    BMW
    E39 525iA ex. E32 735i, E32 735iAL, E38 728iA
    Skąd
    Jura KC
    Cytat Zamieszczone przez ManiacDrifting Zobacz posta
    będzie tak żeby było ładnie i porządnie to znaczy będzie wyglądać jak należy ....... niewiele w niej zmieniłem aby była moim indywidualem.
    Żeby było jak należy to wstaw ori środek z E32, a tłumaczenie mój Indywidual zaprzecza słowom: jak należy, bo cały środek to nie jest niewiele :(
    Mr. Perfect 4 x K1 World Champion

  4. #314
    Doświadczony Użytkownik Awatar ManiacDrifting
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    3,325
    BMW
    E32 735iAL...
    Skąd
    Bikini Dolne
    Dużo dałem za środek nie po to go zmieniałem by wstawiać znowu ori. E32 Nie jest w unikalnym stanie dlatego zdecydowałem się na taki drastyczny krok.
    Dla mnie zmiana foteli to nie wiele. I z innych nietypów dochodzi drugi wydech, i nietypowy dla e32 kolor sufitu i słupków czyli granat a także wszystkich elementów na dachu jak rączki dachowe czy osłony słoneczne.
    Cóż panowe większość robi auto dla siebie a nie dla innych, w moim mniemaniu wykonane przezemnie modyfikacje choć nie powszechne nie są jakieś nie smaczne. Ale to też zależy od osób bo część jest konserwatywna. Chciałbym mieć to E32 teraz w stanie gdy było nowe ale to niestety nie możliwe, wtedy oczywiscie nie zdecydował bym się na większość modów które wykonałem. Ale nowa nie jest środek był zniszczony według mnie choć nie jeden by marzył o takim stanie skór, Przeglądając allegro nie znalazłem zadowalających mnie skór od e32 tym bardziej nie znalazłem żadnych foteli od E32 w granacie dla mnie problemem nie była adaptacja foteli tym bardziej że nie inwazyjna od E38 więc czemu nie, Dodatkowy wydech? Jest ale jutro może go nie być ani może nie być śladu po nim. nie jest to nie odwracalne ale i odwracać nie planuje bo taki config mi się widzi :)

  5. #315
    Doświadczony Użytkownik Awatar ManiacDrifting
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    3,325
    BMW
    E32 735iAL...
    Skąd
    Bikini Dolne
    Kaczy powraca z pełną mocą i grubym Stuffem do mojej wspaniałem 735ial.
    Mianowicie dzis odebrałem moje elementy od piaskowania efekt jest conajmniej cudowny.






    Wszystkie silenblocki będą nowe z Febi/ oraz Aso pierwszy montaż ELASTMETALL
    dodatkowo oczywiscie nowe łożyska FAGA wypiaskowane wszystkie jarzemka i zaciski + zestawy naprawcze, Rzeczy jak łączniki stabilizatora i inne drobiazgi nie muszę wspominać oczywiście nowe z górnej półki.
    Więc cały tył i przód ogólnie podwozie będzie już całe odnowione i wymienione te elementy tylko dokończą dzieła.

    Jutro w ruch idzie specjalny podkład a na niego czarna perła niektóre elementy zostaną ocynkowane a później w ruch praca i nabijamy łożyska i silentblocki :)

  6. #316
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2013
    Posty
    1,569
    BMW
    E38 750i 1997 rok
    Skąd
    Opolskie
    Podziwiam zapał, sam też bede wymienial u siebie tylna belke razem z wahaczami itd-tą którą kupilem poki co oczyscilem z calego syfu- myślę tylko o psiknięciu dyferencjalu i zaciskow hamulcowych.Dziwi mnie to, ze chcesz malowac konkretnie w czarna perle, nie lepiej pomalowac zwyklym dwuskladnikiem lub akrylem ewentualnie proszkowo? Wyjdzie taniej, a w sumie efekt taki sam bo i tak nikt nie bedzie widziec z daleka perlowego ziarna.

  7. #317
    Doświadczony Użytkownik Awatar ManiacDrifting
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    3,325
    BMW
    E32 735iAL...
    Skąd
    Bikini Dolne
    Lakieruje dorywczo więc to dla mnie nie problem gdyż robota mnie nic nie kosztuje, a bardzo dobry podkład plus bardzo dobra baza perły i tak mnie wyjdzie taniej w lakierowaniu niż proszek z podobną wytrzymałością a tamte elementy nie są i tak jakoś narażone na korozje a zawsze troche fajniej będzie wyglądać bo będę miał szanse przeszlifowania powierzchni podkładu przed bazą, a proszek kładzie sie odrazu na szorstki metal i jest nieco chropowato.
    Ilość pracy i koszty są mocne ale temat jest taki że E32 jest fanatycznie utrzymywana i dąże do nowości ; ) po tych wymianach zostanie tylko pomalować żebym miał jedną z najlepiej utrzymanych i zadbanych 7. Powiem tak podwozie będzie można uznać za nowe bo wszystkie te elementy na dole zostały albo odnowione albo wymienione na nowe ale to absolutnie wyszskie te istotne bo wiadomo żywnie na pałe wszystkiego nie zmieniłem bo to bez sensu zmieniać jakieś spinki czy drobne dobre rzeczy :)
    Hamulce zawieszenie i amortyzacja. Jakiś czas mijał od np. włożenia amorów i spężyn do wymian zawieszenie jednak przebiegi między wszystkimi wymianami nie przekraczają 1000km.
    Ostatnio edytowane przez ManiacDrifting ; 30-09-2013 o 20:17

  8. #318
    ULA Vip Awatar tequila1909
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    3,416
    BMW
    E39 525iA ex. E32 735i, E32 735iAL, E38 728iA
    Skąd
    Jura KC
    Najbardziej mi się podoba box po Wyborowej ;)!! To rozumiem a nie jakieś filmiki z samozachwytem, good job.
    Mr. Perfect 4 x K1 World Champion

  9. #319
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2013
    Posty
    1,569
    BMW
    E38 750i 1997 rok
    Skąd
    Opolskie
    Wszystko ladnie, pieknie tylko szkoda, ze srodek nie jest ori granatowy z E32.Gdybys dorwal w ladnym stanie z E32 to byloby super ;-)

  10. #320
    Doświadczony Użytkownik Awatar ManiacDrifting
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    3,325
    BMW
    E32 735iAL...
    Skąd
    Bikini Dolne
    powiem tak nie wiem jaka decyzja wyplynie w przyszlosci jesli chodzi o srodek, ten zamontowany jest bezinwazyjnie ale jedno jest pewne łatwiej o granat w pięknym stanie z z e38 niż E32.
    Do E32 znaleźć wogóle granat graniczy z cudem a znalezienie dowolnego koloru skór w stanie który ja mam w tych z e38 również jest bardzo trudne a jak sie trafi to albo manuale albo słaba wersja.
    W tych z E38 mam i fajne opcje i fajny stan. Dla mnie jest to zrobione dobrze i wygląda dobrze a że nie z tego modelu to już mnie mało obchodzi :)
    Kolejne dni kiedy będę to wszystko ogarniał będą naprawdę ciężkie ale nie wiem co zrobie jeżeli po wymianie tego wszystkiego okazjonalne hurgotanie podczas jazdy nie ustąpi. To też jest głównie powodem tej całej operacji gdyż podejrzewał poduszki belki bądź dyfra półosie lub sam wał pędny a te rzeczy zostaną wymienione i hałas powinien też ustąpić.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •