Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Wątek: Problem z czujnikiem poziomu paliwa e32 735il

  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik Awatar norbi 735il
    Dołączył
    Mar 2012
    Posty
    281
    BMW
    było BMW e34-520i, 2x e32 735i......jest BMW e38 4.0i 94r.
    Skąd
    Częstochowa

    Problem z czujnikiem poziomu paliwa e32 735il

    Witam,
    mam problem z czujnikiem poziomu paliwa.Wskaźnik rusza się tylko do pierwszej kreski i ani wyżej .Nie ważne czy zatankuje do pełna czy do połowy wskaźnik i tak stoi na pierwszej kresce:(Kupiłem używany pływak i dzisiaj go założyłem i jest tak samo.A jak paliwa mam mało to świeci mi się rezerwa ale wskazówka i tak stoi na pierwszej kresce.Nad mienie że licznik też wymieniłem i to samo było w oby dwóch .Już nie wiem o co chodzi i gdzie tego błędu szukać
    pozdr

  2. #2
    Vip Vip Awatar jarek88
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    2,905
    BMW
    E32 730i R6 90' , E32 740iA 93'
    Skąd
    Tomaszów Mazowiecki
    Blog
    20
    a gdy miałeś wyjętą pompę z pływakiem to wszystko płynnie chodziło ? czy nie zacinało się nic chodzi o pływak i tą wskazówkę ?? czy wszystkie styki przy okazji wyczyściłeś???

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik Awatar norbi 735il
    Dołączył
    Mar 2012
    Posty
    281
    BMW
    było BMW e34-520i, 2x e32 735i......jest BMW e38 4.0i 94r.
    Skąd
    Częstochowa
    pompy nie mogłem wyjąć
    odkąd ją kupiłem to jest tak samo,gościu mi mówił (od którego ją kupiłem) ,że pływak jest zepsuty,ale założyłem inny pływak i jest tak samo

  4. #4
    Doświadczony Użytkownik Awatar ManiacDrifting
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    3,325
    BMW
    E32 735iAL...
    Skąd
    Bikini Dolne
    pręt pływaka lubi się krzywić i trzeba to poprawiać podłączasz kable wpierw osiując pręt żeby pływak swobodnie poruszał się w tubie potem podłączasz przekręcasz zapłon i obracasz go do góry nogami i spowrotem do pierwotnej pozycji obserwujesz jak zachoduwuje się wskazówka lub ściągasz tube i sam ustawiasz poziom sprawdzając czy na zegarze się zgadza.

  5. #5
    Zaawansowany Użytkownik Awatar norbi 735il
    Dołączył
    Mar 2012
    Posty
    281
    BMW
    było BMW e34-520i, 2x e32 735i......jest BMW e38 4.0i 94r.
    Skąd
    Częstochowa
    Cytat Zamieszczone przez ManiacDrifting Zobacz posta
    pręt pływaka lubi się krzywić i trzeba to poprawiać podłączasz kable wpierw osiując pręt żeby pływak swobodnie poruszał się w tubie potem podłączasz przekręcasz zapłon i obracasz go do góry nogami i spowrotem do pierwotnej pozycji obserwujesz jak zachoduwuje się wskazówka lub ściągasz tube i sam ustawiasz poziom sprawdzając czy na zegarze się zgadza.
    robiłem tak jak piszesz ze starym pływakiem i z tym co teraz założyłem :( wszystko chodzi ładnie do góry i na dół :( a jak ruszam to nic się nie dzieje-nadal podnosi się tylko do pierwszej kreski:

  6. #6
    Doświadczony Użytkownik Awatar ManiacDrifting
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    3,325
    BMW
    E32 735iAL...
    Skąd
    Bikini Dolne
    w takim razie problem tkwi w instalacji. bo skoro robiles to to i zakladam ze napewno czysciles tez wtyki, A może poprostu za malo tankujesz :D?

  7. #7
    Zaawansowany Użytkownik Awatar norbi 735il
    Dołączył
    Mar 2012
    Posty
    281
    BMW
    było BMW e34-520i, 2x e32 735i......jest BMW e38 4.0i 94r.
    Skąd
    Częstochowa
    Cytat Zamieszczone przez ManiacDrifting Zobacz posta
    A może poprostu za malo tankujesz :D?
    hahaha bardzo śmieszne:D:p

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •