witam jak w temacie znalazłem u siebie drugi akumulator w bagażniku pod pod tapicerką z prawej strony. no i nie wiem od czego on jest. dodam że nie mam webasto ani elektrycznych foteli. brak też przewietrzania auta na postoju. wie ktoś może????
witam jak w temacie znalazłem u siebie drugi akumulator w bagażniku pod pod tapicerką z prawej strony. no i nie wiem od czego on jest. dodam że nie mam webasto ani elektrycznych foteli. brak też przewietrzania auta na postoju. wie ktoś może????
tylko biało niebieskie śmigło
A gdzie znalazłeś pierwszy? Nie znam się na e32, ale w moim e38 mam tylko właśnie ten :)
wlasnie....gdzie jest pierwszy???Zamieszczone przez wojtekd
BEZ KOMENTARZA..... ;D
Pierwszy znajduje się pod tylną kanapą a drugi hm..może było kiedyś webasto ale ktoś zdemontował?
heh zablysnę;))
ja mam również dwa aku , jeden pod tylnia kanapą i drugo mniejszy wasnie do webasto pod tapicerka z prawej strony tyłu , nad nim jest cała aparatura webasto.
Easy
trahit sua quemque voluptas
Wergiliusz
هناك تحديات للمبارزة من الذين يمكن ان يقتلك: ويقول المثل القديم
W E38 drugi akumulator bywał montowany bezpośrednio nad pierwszym (który jest właśnie w bagażniku po prawej stronie).
Wydaje mi się ze była to po prostu opcja do wybrania - bo np. ja mam grzanie postojowe a tego akumulatora nie posiadam, z kolei wiem że na USA wszystkie 750iL miały tę opcję (a 740i/iL - już nie).
'00 BMW 740i, cosmosschwarz
Ex: '96 BMW 740i, cosmosschwarz
Ex: '91 Mercedes-Benz 560SEC, perlmuttgrau
do instalacji telefonicznej jest też ten drugi w bagazniku
raczej nie jest to reguła (przynajmniej w E38) - ja mam telefon a nie mam drugiego aku.Zamieszczone przez chester
'00 BMW 740i, cosmosschwarz
Ex: '96 BMW 740i, cosmosschwarz
Ex: '91 Mercedes-Benz 560SEC, perlmuttgrau
Panowie, to może ja teraz zabłysnę:
w e32 tylko w niektórych wersjach są 2 akumulatory, pierwszy główny pod tylną kanapą, mocy 82-100Ah, drugi mniejszy schowany pod tapicerką w bagażniku.
Ten drugi obsługuje pare dodatkowych funkcji,