Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 26 z 26

Wątek: Wymiana dyferencjału

  1. #21
    Zaawansowany Użytkownik Awatar sebalg
    Dołączył
    Apr 2012
    Posty
    106
    BMW
    Черный бумер
    Skąd
    Starogard Gdański
    Nie ma mostów różnych do automatu inny i do manuala inny. Jedyne czym mogą się różnić to tak jak koledzy wyżej pisali czyli:przełożenia i grubości flanszy. Jak mieniasz dyfer to najlepiej na takie przełożenie jakie powinno być ori do Twojego auta. Zmieniając na most z innym przełożenie poczujesz różnice w zachowaniu auta. Przy kiepsko dobranym przełożeniu zmiany będą na gorsze. 5er E34 3.0 V8 ma przełożenie 3.14 kilka tygodni temu zmieniałem właśnie taki u kolegi.

  2. #22
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2011
    Posty
    171
    BMW
    e38 740i
    Skąd
    berlin
    wielkscia takz sie roznia i to znacznie , np: m62b35 ma mniejszy i ciut krotszy most, i aby pasowal trzeba by zmieniac i wal i skrzynie ;)

  3. #23
    Zaawansowany Użytkownik Awatar giezet
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    167
    BMW
    e38 740i
    Skąd
    Garwolin
    A to normalne że to puknięcie w dyfrze występuje nawet na postoju? auto stało dziś odpalone na podwórku jakieś 10 min, ja odśnieżałem i raz puknęło jak byłem obok, czasem też jak już się zatrzymam, wyłączam silnik, otwieram drzwi to potrafi też puknąć na odchodne przy zgaszonym silniku

  4. #24
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    2,061
    BMW
    750iL
    Skąd
    UK
    Hahahhahah chlopie to nie dyfer tylko bak Ci wciaga bo masz zapchany filtr przy nadkolu albo odpowietrzenie nie dziala. Jedz do tego durnia od beemek i je@nij go tym dyfrem w pusty leb :(

    Podstawowa sprawa w e38. Zajrzyj pod auto zwroc uwage jak wyglada bak czy nie jest wklesly do srodka. Na bank jest i zaraz zacznie pekac.

    Na forum jest mnostwo tematow o tym.

    Ps. Dyfer stoi jeśli samochod nie jedzie.
    Ostatnio edytowane przez Michal750 ; 13-01-2013 o 17:18

  5. #25
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    833
    BMW
    E38 740IA M60, E39 525d
    Skąd
    Kraków
    dokładnie tak jak kolego pisze tu jest nawet filmik co się z nim dzieje http://www.youtube.com/watch?v=0DIAlq_3PpU
    Ja nie mam problemu że mi go wciąga ale czasami przy tankowaniu odbija mi pistolet muszę go przekręcić o 90 stopni w kierunku wskazówek zegara i wtedy nie odbija, do tej pory obstawiałem uwalone pistolety albo specyficzną budowę rury wlewowej w e38 ale może to tez problem z odpowietrzaniem, nie syczy mi po otwarciu korka. Mial ktoś podobny problem?
    P.S sorry za off topic.

  6. #26
    Zaawansowany Użytkownik Awatar giezet
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    167
    BMW
    e38 740i
    Skąd
    Garwolin
    Cytat Zamieszczone przez Michal750 Zobacz posta
    Hahahhahah chlopie to nie dyfer tylko bak Ci wciaga bo masz zapchany filtr przy nadkolu albo odpowietrzenie nie dziala. Jedz do tego durnia od beemek i je@nij go tym dyfrem w pusty leb :(

    Podstawowa sprawa w e38. Zajrzyj pod auto zwroc uwage jak wyglada bak czy nie jest wklesly do srodka. Na bank jest i zaraz zacznie pekac.

    Na forum jest mnostwo tematow o tym.

    Ps. Dyfer stoi jeśli samochod nie jedzie.
    Haha o kur.. ale obciach, aż mi wstyd za mnie i za moich mechaniorów okolicznych, to fakt bak mam wklęsły i ostatnio nawet lubi podśmiardywać benzyna, mam identyczne puknięcia jak 525d umiescił to na filmiku, niby fachowiec powiedział mi że to dyfer więc myślałem że ma rację i takiego szukałem na forum, sorry chłopaki, niby mały off top ale do czegoś się przydał.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •