Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 26

Wątek: Wymiana dyferencjału

  1. #11
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    2,061
    BMW
    750iL
    Skąd
    UK
    Ty masz u siebie 3,14, mozesz wlozyc od 4.4 Jak chcesz dluzsze biegi bierz mój :)

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik Awatar giezet
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    167
    BMW
    e38 740i
    Skąd
    Garwolin
    o wielkie dzięki, mam już upatrzony dyferek więc jutro go kupuję i biorę sie za wymianę a dłuższych biegów niechcę;)!! wolałbym krótsze:o

  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik Awatar giezet
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    167
    BMW
    e38 740i
    Skąd
    Garwolin
    Niestety upatrzony dyfer okazał się od manuala więc dalej mam lipe. Dzwoniłem do dosyć fachowego człowieka który robi tylko bmw w mojej okolicy i powiedział mi że to pukanie w dyfrze da sie naprawić ponieważ już to robił, wycenił mi to na 300-400 zł. Dyfer mi nie wyje tylko co jakieś tam 4 minuty sobie puknie i on twierdzi ze jeszcze da sie to naprawić, co sądzicie?

  4. #14
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    2,061
    BMW
    750iL
    Skąd
    UK
    Co z tego że od manuala?? Jakie masz przelozenia?

  5. #15
    Zaawansowany Użytkownik Awatar giezet
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    167
    BMW
    e38 740i
    Skąd
    Garwolin
    Takie jak napisałeś Michał, 3.14. Od manuala nie pasuje bo jest tam krótszy czy dłuższy w zamontowaniu, już nie pamietam

  6. #16
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2012
    Posty
    364
    BMW
    740 1997
    Skąd
    Słupsk/Kołobrzeg
    Z tego,co mi wiadomo,to zarowno 4 litry jak i 4.4 mialy te same przelozenia,ale inne flansze. U siebie wczoraj wraz z mechanikiem zmienialismy cieknace uszczelniacze boczne. 4.0 ma mniejszy ich wymiar,a co za tym idzie flansze też sa mniejsze.

  7. #17
    Zaawansowany Użytkownik Awatar martinez538
    Dołączył
    May 2012
    Posty
    447
    BMW
    330xd e91/ ex740iA e38 2000r/525i e34 1990r
    Skąd
    Myszków
    Cytat Zamieszczone przez giezet Zobacz posta
    Takie jak napisałeś Michał, 3.14. Od manuala nie pasuje bo jest tam krótszy czy dłuższy w zamontowaniu, już nie pamietam
    Myślisz że bmw projektowało by specjalnie inny dyfer do manuala i automatu? wkażdej 7er jest taki sam i pewnie w 5er też, różnią się tylko przełożeniami

  8. #18
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2011
    Posty
    171
    BMW
    e38 740i
    Skąd
    berlin
    no to chyba jeszcze nie miales obok siebie kilku dyfrow z e38 :) roznia sie wielkoscia flanszy dyfer->wał i ogolnie wielkoscia. dyfer od 4.0 jest np: sporo wiekszy niz taki z 3.5 ;) i tak samo roznia sie manual automat, wlasnie flanszami

  9. #19
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    2,061
    BMW
    750iL
    Skąd
    UK
    Skoro boczne flansze da się przelozyc to przedniej się nie da??

  10. #20
    Zaawansowany Użytkownik Awatar martinez538
    Dołączył
    May 2012
    Posty
    447
    BMW
    330xd e91/ ex740iA e38 2000r/525i e34 1990r
    Skąd
    Myszków
    Cytat Zamieszczone przez Grzesiek740 Zobacz posta
    no to chyba jeszcze nie miales obok siebie kilku dyfrow z e38 :) roznia sie wielkoscia flanszy dyfer->wał i ogolnie wielkoscia. dyfer od 4.0 jest np: sporo wiekszy niz taki z 3.5 ;) i tak samo roznia sie manual automat, wlasnie flanszami
    flansze są wymienne wszystkie 3 z przodu od wału trzyma się na nakrętce a boczne trzeba podważyc śrubokrętem najlepiej i wyskakują i zakładasz jakie ci pasują

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •