-
Smerf Czepialski
Powiem tak...
Skoro wierzysz tym swoim mechanikom-magikom, a wszelkie rady ludzi, którzy mieli styczność z takim problemem traktujesz jak powietrze, to proszę - zapłać te 4 albo 7 albo ciesz się B40 z 2000 roku, daj nam spokój i nie zawracaj już więcej d..y... 
~ wysłane poprzez Tapatalk
-
Początkujący Użytkownik
[QUOTE=tuczi77;303602]Powiem tak...
Skoro wierzysz tym swoim mechanikom-magikom, a wszelkie rady ludzi, którzy mieli styczność z takim problemem traktujesz jak powietrze, to proszę - zapłać te 4 albo 7 albo ciesz się B40 z 2000 roku, daj nam spokój i nie zawracaj już więcej d..y... 
Traktuje jak powietrze? Podpiąłem auto pod komputer o czym napisałem, poradzono mi abym zrobił porządek z silnikiem i właśnie staram się to zrobić. Nie każdy posiadacz auta jest mechanikiem tak trudno to zrozumieć. Człowiek który sprowadza części powiedział że ma możliwość sprowadzenia silnika 4.0 z 2000 roku być może chodziło mu o silnik z 740i i myślał że końcówka oznacza pojemność. Byłem na komputerze jeszcze raz tym razem u mechanika który zajmuje się tylko BMW i stwierdził że do wymiany jest rozrząd. Cena jaką zaproponował jest porównywalna z ceną za cały silnik i dlatego pytam czy taki (z 740i 2000r) by pasował. Gdybym wszystko wiedział to bym chyba nie zadawał pytań prawda?
-
Początkujący Użytkownik
ASB 5hp24. Czyli 4.0 to jest m60? a nie m62b40?
-
Początkujący Użytkownik
Słuchajcie nie piszcie tak do chłopaka który ma problem!!! Bo piszą o nas na innych forach że jak widzą 7er w podpisie to już wieje Królestwem, Burżuazją itp, spokojnie, takie objawy skrzyni, może też pustoszyć złe ładowanie głównie a E38 które mają alternator wodny, jeśli ten sprzęt zawodzi albo działa jak parabola że raz szwankuje a raz działo OK, to Skrzynia się wysypie jak najbardziej a tymbardziej automat, miałem taką przygodę ze swoim E38, będąc w UK, alternator się sypał i auto wywalało ten błąd, bo skrzynia potrzebuje stałego wysokiego napięcia, a jak alternator robi psikus u akumulator już leciwy to mamy taki sam problem jak kolega, alternator mam już nowy, wydałem w UK ok 5000zł wraz z robocizną i nowym akumulatorem BOSCH SILVER 110AH do dziś dnia działa bez awaryjnie, mało tego po podpięciu kompa z INPA i DIS-em bo takie oprogramowanie i interfejs mam, odczyt od szkrzyni był właśnie taki że zbyt gwałtownie spoadło napięcie!!!! Od października ubiegłego roku auto jeżdzi super!!!! Być może coś innego ale sprawdził bym alternator i jego chwilowe i stałe napięcie. A tak prawdę mówiąc to skrzynia a silnik to 2 różne elementy i jak jedno zdrowe jest to ma działać!!! i tyle w temacie
-
Początkujący Użytkownik
mpower007 dzięki za odpowiedź. Z tego co wiem wyjecie alternatora nie jest specjalnie trudne więc postaram się to sprawdzić zanim zamówię silnik. Po dłuższej jeździe silnik zaczyna turkotać jak podstarzały disel i trzęsie lewą głowicą a to już chyba nie od alternatora.
-
Doświadczony Użytkownik
Aka, mógłbyś zamieścić co wyszło na kompie? Może to brak jakiegoś czujnika stukowego a oni wciskają wymianę całego rozrządu. Musisz zrozumieć, że chcemy Tobie pomóc. Im więcej informacji podasz, tym lepiej będzie można coś doradzić.
Silnik M60 był pojemności 4.0L a M62 pojemności 4.4L i występował zarówno z Vanosami (TU) jak i bez. Wersja TU to ostatnia modyfikacja silnika. Tak więc ten, który Ci zaproponowano to M62TUB44, gdyż tylko takie były w 2000 roku produkowane do tego auta.
Staraj się omijać 'mechaników', którzy nie wiedzą jaki silnik sprzedają. Takie manewry kończą się zazwyczaj kupnem kolejnego silnika, tym razem dobranego poprawnie.
5HP24 były ładowane do M62 później (po 1998?), co może oznaczać, że potrzebujesz silnik z TU.
Ostatnio edytowane przez brunoz ; 05-05-2012 o 12:36
Nein! Mein Schnitzel!
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum