-
Zaawansowany Użytkownik
Pogmatwałeś mi wszystko i nie wiem co jest co teraz.
Na początek tak:
Temperatura dla pasażera nie zmienia się wcale, mimo zmiany ustawień pokrętłem.
Temperatura kierowcy przy nagrzanym silniku na pokrętle ustawionym na max zimne, dmucha ciepłym, wręcz gorącym powietrzem. Przy ustawieniu na max ciepłe, powietrze nie leci prawie w ogóle, jest ledwo wyczuwalne. Więc tu powodem nie mogą być elektrozawory, mam rację?
Co dalej?
Wg Twoich instrukcji masę mam sprawdzać z plusem we wtyczce z elektrozaworów, czy z plusem z innego źródła?
I czemu taka zasadnicza różnica, czy sprawdzam żarówką czy multimetrem, możesz mi wyjaśnić?
Pozdrawiam
Nikt nie będzie mi mówił, jak mam żyć, bo nikt za mnie nie umrze.
3x BMW, 2x Mercedes-Benz, Alfa Romeo, Audi, Skoda, Hyundai, Peugeot - ponad podziałami jeśli chodzi o marki.
E32 730i V8 '94 Calypsorot Metallic
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum