-
Zaawansowany Użytkownik
Ja się nie wkuwałem, właśnie z obawy o przewody i sprawdzałem tylko na odpiętej kostce. Robiłem to jakiś czas temu, ale z tego co pamiętam, na jednym pinie napięcie było niezależne od ustawionej temperatury, a na drugim coś się zmieniało wraz z ustawieniami temperatury.
Jeśli mówicie, że elektrozawory zamykają się i otwierają czasowo aby utrzymać zadaną temperaturę, muszą mieć do tego jakiś sygnał, co wg. mnie daje zmniejszanie się napięcia, które powinno działać jak w instrukcji którą dałem post wcześniej. Dobrze myślę?
Nikt nie będzie mi mówił, jak mam żyć, bo nikt za mnie nie umrze.
3x BMW, 2x Mercedes-Benz, Alfa Romeo, Audi, Skoda, Hyundai, Peugeot - ponad podziałami jeśli chodzi o marki.
E32 730i V8 '94 Calypsorot Metallic
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum