Strona 4 z 11 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 110

Wątek: Klimatyzacja automatyczna - panel sterowania i moduł

  1. #31
    Vip Vip Awatar seban123
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Skąd
    Puławy, Lubelskie
    Blog
    1
    Chcesz pomocy w rozwiązaniu problemu a nie udzielasz odpowiedzi na podstawowe pytania!!!

    Czy jest zasilanie na elektrozaworach???????????

    To tak jak byś chciał wejść do mieszkania przez zamknięte drzwi.
    Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
    Albert Einstein

  2. #32
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Kecaj
    Dołączył
    Apr 2012
    Posty
    903
    BMW
    E32 730i M60B30 '94, E36 328i Coupe '95, E34 520i Touring '96
    Skąd
    Ożarowice
    No przecież przerabialiśmy to na początku. Żarówka nie świeciła, więc zasilania nie ma.

    Nikt nie będzie mi mówił, jak mam żyć, bo nikt za mnie nie umrze.
    3x BMW, 2x Mercedes-Benz, Alfa Romeo, Audi, Skoda, Hyundai, Peugeot - ponad podziałami jeśli chodzi o marki.
    E32 730i V8 '94 Calypsorot Metallic

  3. #33
    Vip Vip Awatar seban123
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Skąd
    Puławy, Lubelskie
    Blog
    1
    To zrób żeby było. Bez tego nie ma prawa to dziać poprawnie.
    Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
    Albert Einstein

  4. #34
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Kecaj
    Dołączył
    Apr 2012
    Posty
    903
    BMW
    E32 730i M60B30 '94, E36 328i Coupe '95, E34 520i Touring '96
    Skąd
    Ożarowice
    No ale co odpowiada za to napięcie: panel sterowania, czy sterownik?!

    Nikt nie będzie mi mówił, jak mam żyć, bo nikt za mnie nie umrze.
    3x BMW, 2x Mercedes-Benz, Alfa Romeo, Audi, Skoda, Hyundai, Peugeot - ponad podziałami jeśli chodzi o marki.
    E32 730i V8 '94 Calypsorot Metallic

  5. #35
    Vip Vip Awatar seban123
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Skąd
    Puławy, Lubelskie
    Blog
    1
    Za zasilanie na ez odpowiada w pierwszej kolejności bezpiecznik F20. Z niego idzie przewód do panelu przez który przechodzi i idzie do ez. Między bezpiecznikiem a panelem jest złączka gdzie przewód się rozdziela. To rozdzielenie idzie na panel i na sterownik.

    Najważniejsze aby na panelu było zasilanie i z niego wychodziło na ez.
    Jak to uzyskasz to już twoja sprawa. Ma być i koniec. Jak nie ma to będzie Ci grzało aż naprawisz.
    Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
    Albert Einstein

  6. #36
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Kecaj
    Dołączył
    Apr 2012
    Posty
    903
    BMW
    E32 730i M60B30 '94, E36 328i Coupe '95, E34 520i Touring '96
    Skąd
    Ożarowice
    No i takich konkretów oczekuję ;) Dzięki

    Nikt nie będzie mi mówił, jak mam żyć, bo nikt za mnie nie umrze.
    3x BMW, 2x Mercedes-Benz, Alfa Romeo, Audi, Skoda, Hyundai, Peugeot - ponad podziałami jeśli chodzi o marki.
    E32 730i V8 '94 Calypsorot Metallic

  7. #37
    Vip Vip Awatar seban123
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Skąd
    Puławy, Lubelskie
    Blog
    1
    Na 1 pinie w panelu ma być zasilanie. Przewód jest czerwono żółty. To jest przewód zaraz po bezpieczniku. Nim wchodzi zasilanie.
    Wychodzi zasilanie 3 pinem z panelu w tej samej kości. Przewód jest koloru - czerwono/ biały w żółte kropki. Jak wychodzi z panelu to bezpośrednio idzie na ez.

    Złączek między bezpiecznikiem a ez jest 4 pomijając panel więc jest gdzie się zgubić.

    Ps. Upewnij się że jest ok żarówka i jest dobrze wpięta do masy.
    Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
    Albert Einstein

  8. #38
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Kecaj
    Dołączył
    Apr 2012
    Posty
    903
    BMW
    E32 730i M60B30 '94, E36 328i Coupe '95, E34 520i Touring '96
    Skąd
    Ożarowice
    Żarówka świeci, po styknieciu z masą i 1 pinem we wtyczce. Czyli napięcie dochodzi, ale żeby sprawdzić czy wychodzi, muszę je najpierw podać, stykając ze sobą 1 pin w panelu i w kostce, z 2 pinem ( środkowym) to samo? I wtedy sprawdzać 3ci pin w panelu?

    Nikt nie będzie mi mówił, jak mam żyć, bo nikt za mnie nie umrze.
    3x BMW, 2x Mercedes-Benz, Alfa Romeo, Audi, Skoda, Hyundai, Peugeot - ponad podziałami jeśli chodzi o marki.
    E32 730i V8 '94 Calypsorot Metallic

  9. #39
    Vip Vip Awatar seban123
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Skąd
    Puławy, Lubelskie
    Blog
    1
    Można kabelek wepchnąć w kość w pin 3 i dotknąć go do żarówki. Zasilanie ma wyjść z panelu jak temp jest mniejsza od max.
    Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
    Albert Einstein

  10. #40
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Kecaj
    Dołączył
    Apr 2012
    Posty
    903
    BMW
    E32 730i M60B30 '94, E36 328i Coupe '95, E34 520i Touring '96
    Skąd
    Ożarowice
    Zasilanie wchodzi do panelu ale nie wychodzi z niego. Więc panel?

    Nikt nie będzie mi mówił, jak mam żyć, bo nikt za mnie nie umrze.
    3x BMW, 2x Mercedes-Benz, Alfa Romeo, Audi, Skoda, Hyundai, Peugeot - ponad podziałami jeśli chodzi o marki.
    E32 730i V8 '94 Calypsorot Metallic

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •