Chcesz pomocy w rozwiązaniu problemu a nie udzielasz odpowiedzi na podstawowe pytania!!!
Czy jest zasilanie na elektrozaworach???????????
To tak jak byś chciał wejść do mieszkania przez zamknięte drzwi.
Chcesz pomocy w rozwiązaniu problemu a nie udzielasz odpowiedzi na podstawowe pytania!!!
Czy jest zasilanie na elektrozaworach???????????
To tak jak byś chciał wejść do mieszkania przez zamknięte drzwi.
Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
Albert Einstein
No przecież przerabialiśmy to na początku. Żarówka nie świeciła, więc zasilania nie ma.
Nikt nie będzie mi mówił, jak mam żyć, bo nikt za mnie nie umrze.
3x BMW, 2x Mercedes-Benz, Alfa Romeo, Audi, Skoda, Hyundai, Peugeot - ponad podziałami jeśli chodzi o marki.
E32 730i V8 '94 Calypsorot Metallic
To zrób żeby było. Bez tego nie ma prawa to dziać poprawnie.
Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
Albert Einstein
No ale co odpowiada za to napięcie: panel sterowania, czy sterownik?!
Nikt nie będzie mi mówił, jak mam żyć, bo nikt za mnie nie umrze.
3x BMW, 2x Mercedes-Benz, Alfa Romeo, Audi, Skoda, Hyundai, Peugeot - ponad podziałami jeśli chodzi o marki.
E32 730i V8 '94 Calypsorot Metallic
Za zasilanie na ez odpowiada w pierwszej kolejności bezpiecznik F20. Z niego idzie przewód do panelu przez który przechodzi i idzie do ez. Między bezpiecznikiem a panelem jest złączka gdzie przewód się rozdziela. To rozdzielenie idzie na panel i na sterownik.
Najważniejsze aby na panelu było zasilanie i z niego wychodziło na ez.
Jak to uzyskasz to już twoja sprawa. Ma być i koniec. Jak nie ma to będzie Ci grzało aż naprawisz.
Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
Albert Einstein
No i takich konkretów oczekuję ;) Dzięki
Nikt nie będzie mi mówił, jak mam żyć, bo nikt za mnie nie umrze.
3x BMW, 2x Mercedes-Benz, Alfa Romeo, Audi, Skoda, Hyundai, Peugeot - ponad podziałami jeśli chodzi o marki.
E32 730i V8 '94 Calypsorot Metallic
Na 1 pinie w panelu ma być zasilanie. Przewód jest czerwono żółty. To jest przewód zaraz po bezpieczniku. Nim wchodzi zasilanie.
Wychodzi zasilanie 3 pinem z panelu w tej samej kości. Przewód jest koloru - czerwono/ biały w żółte kropki. Jak wychodzi z panelu to bezpośrednio idzie na ez.
Złączek między bezpiecznikiem a ez jest 4 pomijając panel więc jest gdzie się zgubić.
Ps. Upewnij się że jest ok żarówka i jest dobrze wpięta do masy.
Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
Albert Einstein
Żarówka świeci, po styknieciu z masą i 1 pinem we wtyczce. Czyli napięcie dochodzi, ale żeby sprawdzić czy wychodzi, muszę je najpierw podać, stykając ze sobą 1 pin w panelu i w kostce, z 2 pinem ( środkowym) to samo? I wtedy sprawdzać 3ci pin w panelu?
Nikt nie będzie mi mówił, jak mam żyć, bo nikt za mnie nie umrze.
3x BMW, 2x Mercedes-Benz, Alfa Romeo, Audi, Skoda, Hyundai, Peugeot - ponad podziałami jeśli chodzi o marki.
E32 730i V8 '94 Calypsorot Metallic
Można kabelek wepchnąć w kość w pin 3 i dotknąć go do żarówki. Zasilanie ma wyjść z panelu jak temp jest mniejsza od max.
Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
Albert Einstein
Zasilanie wchodzi do panelu ale nie wychodzi z niego. Więc panel?
Nikt nie będzie mi mówił, jak mam żyć, bo nikt za mnie nie umrze.
3x BMW, 2x Mercedes-Benz, Alfa Romeo, Audi, Skoda, Hyundai, Peugeot - ponad podziałami jeśli chodzi o marki.
E32 730i V8 '94 Calypsorot Metallic