Witam

http://otomoto.pl/bmw-740-740i-C22695372.html

A Wiec tak :
Rozmawialem z panem z Poznania: Zostala sprowadzona z rajhu w 2008 r. Maska matowieje tak jakby zostal wylany kwas ale nie za jego kadencji,ma kilka oznak korozji do wymiany plyn w skrzyni a tak to w bdb stanie wszystko hula a i opny przod do wymiany. Przy tym co mi powiedzial to ostudzilem z cena bo 15 k za taki stan to pomylka i jest mozliwosc negocjacji

Natomiast z ta jest tak : http://otomoto.pl/bmw-740-C23679973.html

Ogołnie napiszę tak. Traktuję potencjalnego kupca poważnie, nie mam zamiaru być później „przeklętym”. Są rzeczy, które wg mnie wymagają naprawy, czyli te o których pisałem. Poza nimi na pewno coś się znajdzie (bo auto jak sam pan zauważył ma swoje lata), kwestia czy jest pan mocno krytyczny czy nie. Tu gdzieś żarówka, tu podświetlenie. Żeby nie było, wypunktuję wszystko, dosłownie wszystko co mi przychodzi do głowy. A jeśli chodzi o slinik, to świece i kable raczej jeszcze posłużą. Na gazie sprawuje się rewelacyjnie, spalanie w mieście 16-20l/100km, trasa to 13-14l/100km przy prędkościach 160-200km/h. Oliwy nie bierze, dyma nie puszcza tylko parę (to właśnie skutek lpg, całkiem niegroźny – woda skrapla się w tłumiku i wychodzi). Co do silnika, jak się jeździ na gazie trzeba się przygotowac że co kilkanaście tysięcy km trzeba uszczelniac górę (uszczelka pod pokrywy zawrów) i jest to koszt ok. 250-300zł za części i robociznę. Nie oszukuję, do stanu idealnego jej na pewno brakuję, ale nikt nie remontuje samochodu żeby za chwilę go sprzeda, - ja też nie. Jeśli chodzi o koła to są 245/45/R17 z tyłu Michelin, z przodu muszę sprawdzic, zapomnialem…



Poniżej wypunktuję wszelkie plusy i minusy jakie mi przychodzą do głowy:



+ Ksenony 6000k

+ Przyciemnione szyby

+ dwa komplety kół, letnie Hamann 17 cali, zimowe 15 cali za prawie idealnych zimówkach

+ szpera 25%

+ Podgrzewane fotele

+ Klima napełniona pod koniec ostatniego lata, praktycznie nieużywana bo padl mi ten elektrozawór i nie miałem kiedy tego zrobic (auto cały czas użytkowałem)

+ Sekwencyjny gaz, butla w miejscu koła zapasowego (podniesiony poziom podłogi bagażnika, żeby butla tej wielkości jaka jest się zmieściła)

+ Strumiennica w miejsce katalizatora

+ Mam kilka części do niej

+ wkład filtra pwoietrza k&n pluz zestaw do czysczenia i nasączania

+ przód obniżony sprężynami od e34 535

+ centralny zamek w pilocie

+ nowy akumulator Centra Silver (dałem ponad 500pln w grudniu)



- Elektrozawór (koszt 50-100zł, jak się ma cokolwiek pojęcia to wymienic można samemu)

- Pompa wspomagania (użwyka na allegro ok. 250zł, warto również poszukac na forum www.7er.pl)
- Tuleje belki tylnej (koszt zakupu prawie żaden, ale robic polecałbym przy okazji, specjalnie nie ma sensu, a na pewno nie ma jeszcze potrzeby, po prostu zrobiłem na nich 20000km i pewnie już by można zmienic)

- wahacz z przodu prawy (diagnosta namierzał mi to chyba z miesiąc, nie jest wybity, nie jest skasowany, jest minimalnie skrzywiony, przez co na niektórych ostrych dziurach się zatłucze, ogólnie się specjalnei nie odzywa, koszt ok. 60-70zl)

- jest gdzieś nieszczelnośc w układzie hamulcowym, ale zrobię przed sprzedażą żeby można było bezpiecznie jechac, także ten minus się nie liczy)

- elektryczne sterowanie fotela, kiedyś działało całe, teraz działa przesuwanie przód-tył, reszta przestała (kwestia prawdopodobnie poprawnego podłączenia, środek jest przełożony z innej, tu oryginalnie był welur)

- pozrywane podłokietniki, nawet nie wiem czy to się naprawia, jeden był od początku zerwany, drugi zerwałem osobiście (taka jakość), ale leżą sobie elegancko na tunelu, mi to akurat nie przeszkadzało

- spaliła się zarówka od podświetlenia prędkościomierza

- brakuje jednej kratki w zderzaku przednim, koło halogena, miałem kiedyś kupic, ale zapomniałem, aukcja się skończyła i potem zapomniałem (kosztowała na allegro niecałe 30zł)

- pierwotnie był do niej hak zamontowany, ale ja go wyrzuciłem, jednak nie ma zaślepki w jego miejsce



No I te sprawy blacharskie, tak jak pisałem, nie ma absolutnie żadnej tragedii, siódema nie jest ocynkowana tak więc w typowych dla siebie miejscach ruda zawsze po jakimś czasie się pojawi, taki typ i koniec. W mojej to przedni słupek, pod klamką, malutki pęcherzyk koło wlewu paliwa, spody trzwi maj taki nalot rdzawy, to samo klapa bagażnika. Jeśli weźmie się za to lakiernik to do wymiany na pewno będzie listwa progu przy dr

Ktora waszym zdaniem jest warta roboty
Jestem zwarty i gotowy na szykowanie auta