Strona 5 z 9 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 84

Wątek: E32 735 Manual VS 740 Automat - co wybrać ?

  1. #41
    Zaawansowany Użytkownik Awatar DannyV8
    Dołączył
    Mar 2012
    Posty
    144
    BMW
    730 M60B30
    Skąd
    Radom
    I ja dorzucę swoje :p co w takim razie myślicie o tym egzemplarzu http://otomoto.pl/bmw-735-100-orygin...C23641563.html
    "..Eco driving? No, thanks.."

  2. #42
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Norbert08
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    270
    BMW
    E32 735
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez avecezarave Zobacz posta
    Przede wszystkim kolega Sz4lony zwraca uwagę na głupoty które wypisuje obecny właściciel auta. Silnik M60 nie posiada kabli WN tylko cewki z fajkami które są bezpośrednio umieszczone na świecach. Druga sprawa piszę że uszczelki pod deklami zaworowymi kosztują 300 zł z wymianą. Trochę to dziwne bo ostatnio takie zakupiłem i wyszło coś około 350 zł same uszczelki. A gdzie jeszcze robocinza? Może stosuje on tanie zamienniki i stąd ich krótka wytrzymałość. A jeśli tak jest tzn eksploatuje on ten silnik na tanich podzespołach to wcale bym sie nie zdziwił gdyby silnik był zalany mineralnym olejem :-) Spytaj go z ciekawości na jakim oleju śmiga? I nie rozumiem do końca co ma gaz do tego, że te uszczelki trzeba co jakiś czas wymienić??? Co do wrażen z odgłosami silnika to zapewne jest ona już głośna z racji zastapienia katalizatorów strumienicami. Ogólnie nie po tym wszystkim nie widzę tego auta w różowych barwach. Ale wszystko można zrobić - pytanie tylko jakim kosztem??? Jeśli potwierdzi sie historia z minerałem to auto możesz z góry skreślić. Tyle ode mnie.
    Olej to Mobil1 10w40 albo 5w40 (zmieniał mechanik, muszę zobaczyć na kartkę, wiem że jest taki jaki był zalany od przeszło 250tyś km, przy okazji dokręcał pompę oleju bo śruby leżały w misce.) Uszczelki pod pokrywy zaworów kosztowały po 77zł za sztukę jak dobrze pamiętam, ponadto Victor Reinz z tego co się orientuję robi dobre uszczelki, jedne z lepszych…

    Co do uszczelek pod pokrywami… Jak zaczyna się pocić, to trzeba zrobić, wiadomo… A podobno LPG ten skutek przyspiesza, taką opinię dostałem od kolegów z forum 7er.

    Gaz nie strzela, nie przejechałem 20000km na rozbitych tulejach, ale sądząc po poprzednim przebiegu jaki zrobiłem na tulejach, to tutaj pewnie za jakiś czas też będą do wymiany. Klima nie jest padnięta, tylko elektrozawór. A to ogromna różnica.

  3. #43
    Vip Vip Awatar Dzuda
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    10,289
    BMW
    E32 735i ; MB 560 SEC 88'
    Skąd
    Sandomierz
    Cytat Zamieszczone przez DannyV8 Zobacz posta
    I ja dorzucę swoje :p co w takim razie myślicie o tym egzemplarzu http://otomoto.pl/bmw-735-100-orygin...C23641563.html

    Podoba mi się chociaż środek mógłby być czarny ;)!!

  4. #44
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    kolego szalony w zasadzie nie czytałem opisu z tamtej aukcji bo w opisie każdy pisze co chce patrzyłem tylko na zdjęcia także dobrze, że wyłapałeś te rzeczy bo faktycznie zmiana kabli WN w M60 jest mało realna natomiast co jakis czas któras cewke trzbea zmienić koszt około 130zł sztuka

    co do uszczelek dekli jak dałes 350zl za kompelt to Cie ktos po prostu nieźle zdymał bez urazy avecezare jak VR mam za około 120-130zł i to dobra firma jade na nich 2 rok i nic się z nimi nie dzieje

    akurat jazda 20 000km na wybitych tulejach z tyłu to porazka dla reszty zaeiszenia i samej budy

    Dzuda nikt nie robi z 740 zapitalacza bo to stare rechło chodziło o fakt, że od 735 jest znacząco szybsze i taki jest fakt ( zresztą ostatnio byłem na spocie w poznaniu wyścigowym wieczorkiem to było 330i x 2szt i to seryjne nie dało rady 740 a było zdrowe i w zasadzie nawet inny kolektor wydechowy miało chyba baranowy dopiero 2 sztuka 330i z krósztym dyfrem i tuningiem za wartość całej mojej fury bo elelemnty eisenmanna i schidemana, oraz progoram mnie zdymało ) także 740 jak nawet na dzisijesze stadardy da rade wielu nowym autkom po za oczywiście nowym 740 :)

    natomiast wracając do meritum mi to auto pachnie złomem i tyle powody: rdza + kupa usterek + lpg ( a ponoć z oszczedności z lpg zostaje na usuwanie usterek ??? ) a dopiero na miejscu może wyjść reszta kwiatków skoro tyle jest ich na mailu od razu

    co do tej 735i jak widze fioletowa skóre to jakoś mnie to nie przekonuje
    Ostatnio edytowane przez Zdzira 850I ; 11-04-2012 o 11:03

  5. #45
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    299
    BMW
    E24 - 635 CSi, E32 - 750iL, E34 - 530i
    Skąd
    KRK
    Blog
    12
    Jak to kurba jest ? Dorzucenie np. 3 tysięcy do starego samochodu to jak pierdnięcie, zwłaszcza, że wszyscy chcą 'tylko części dobrej jakości'. Nie zrobi to z owego samochodu egzemplarza modelowego, za to znacząco podniesie jego wartość, bynajmniej nie rynkową.

    Zatem kupi taki jeden albo drugi pan BMW 740 od najeźdźcy, założy holokaust, pojeździ, wytłucze, wymieni cośtam, jeszcze pojeździ, sprzedaje. I co niby ? ma przed tą sprzedażą wszystko naprawić, a potem sprzedać szanownym kupująco-wybrzydzającym za 7 tysięcy złotych ???? Każdy chciałby dobre i uszanowane, ale za pracę włożoną w utrzymanie w dobrym stanie trzeba płacić. A tu niestety płacić nikt nie chce. Ciekawe czemu... Może to nie tylko sprzedający chce zawsze dymać kupującego, hę ?

    Rdza ? kurba, ale fajnie, na forum saaaaaame piękne sztuki, zero rdzy, ori lak dookoła...
    No cóż, powinien zatem taki sprzedający pomalować jeszcze samochód przed sprzedażą... Ale zaraz, czemu to auto było malowane ?!? No, bo ma 20 lat i zawsze cośtam się mogło zdarzyć po drodze. Eeeee, Panie, mój kolega to kupił takie same, tylko jak nowe za piątkę.

    @Norbert08
    Widzisz, na forach internetowych często jest tak, że każdy chce doradzić, ale z reguły nic z tego nie wychodzi. Jasne, że jest lipa, jeśli nie można znaleźć pomocy gdzie indziej, ale trzeba próbować jakoś to obejść. Jedź, zobacz, posłuchaj, przejedź się. i jak masz jaja, to decyzję podejmij sam. Za pieniądze rzędu 7 - 10k każde auto tego typu będzie miało masę rzeczy do zrobienia. Ciesz się, że wiesz o nich zanim wybierzesz się w drogę, a nie zastajesz na miejscu, po przejechaniu 1/10 budżetu na zakup. Chłop brzmi realnie. Wiesz mniej więcej czego się spodziewać.
    740 jest średnio dwa razy droższa w usuwaniu usterek silnikowo - skrzyniowych od trupa w klocku, który pomimo tego, że jest wolniejszy i starszy, jest tym, co silnikowo BMW udało się najlepiej. No, może jeszcze V12.

  6. #46
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    V12 sie akurat średnio udało patrząc osiągi/moc a naprawy V12 powalaja na kolana :)))

    M30 to fakt super tani silnik ale główna wada to to, że wiekszość jest w okropnym stanie dobita do granic mozliwości niestety no i wpindala w zasadzie tle co wieksze od niego i mocniejsze V8 z racji starszej konstrukcji naotmiast w serii M30 ma super dźwięk na niskich obrotach

    dokąłdnie za auto w przedziale 7-10k będzie sporo spraw do zrobienia bo skoro auta za 15 koła tez wymagaja wkładu tylko mniejszego to nie ma sie co oszukiwac , że ktos kto nic przy aucie nie robił ma super sztuke a ktos kto robił na dobrych częsiach za 7 koła nie odda bo zwyaczjnie co roku dokłada pare koła i woli z tym autem zostac jak oddać za bezcen zwłaszcza, że w przypadku e-32 jest w tej miłej fazie, że mając teraz piekne e-32 i chcąc je sprzedać warto poczekac rok dwa az ostatnie trupy sie dojada i ceny zaczna iść w góre w nieczech już to widac ja swoje auto w stanie dobrym kupiłem za 2300 euro dzisiaj w tej cenie jest zdecydowanie mniejszy wybór albo auta w gorszym stanie w reichu ładne e-32 ida powoli w ceny 4-5k euro i nie będa taniec wbrew temu że polaczkowie by chcieli bo już ubywa tych aut a nie przybywa

  7. #47
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    299
    BMW
    E24 - 635 CSi, E32 - 750iL, E34 - 530i
    Skąd
    KRK
    Blog
    12
    Cytat Zamieszczone przez Zdzira 850I Zobacz posta
    V12 sie akurat średnio udało patrząc osiągi/moc a naprawy V12 powalaja na kolana :)))
    No, tylko powiedz mi jeszcze, kiedy trzeba to V12 zacząć naprawiać... Nie mówię o ściganiu się E32 VS E30, Turbo JDM, czy zakładaniu gazu drugiej generacji, tylko o normalnej eksploatacji - takiej, do jakiej ten samochód został stworzony.

    Osiągi ? Jaka niby różnica między M60 ?

    Dobra, pali więcej od V8.

  8. #48
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Norbert08
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    270
    BMW
    E32 735
    Skąd
    Warszawa
    http://otomoto.pl/bmw-740-740i-C22695372.html

    Rozmawialem z tym panem i tam jest tez pare rzeczy do roboty : maska,oznaki korozji w niektorych miejscach,opony do wymiany i chyba olej z tego co pamietam + ze nie zagazowany

    http://otomoto.pl/bmw-740-C23679973.html

    tutaj wszystko dokladnie opisane,dostalem jeszcze wiadomosc,mianowicie :Kwestia LPG… Jedni mówią że każde auto to złom na LPG, moja e32 ma zrobione 150000km na LPG i nie widać oznak zużycia silnika z tegoż właśnie powodu. Pod warunkiem, że pocące się dekle to nie wina gazu.

    co oznaczaja pocace sie dekle ??????????

  9. #49
    Vip Vip Awatar Dzuda
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    10,289
    BMW
    E32 735i ; MB 560 SEC 88'
    Skąd
    Sandomierz
    Cytat Zamieszczone przez Zdzira 850I Zobacz posta
    no i wpindala w zasadzie tle co wieksze od niego i mocniejsze V8 z racji starszej konstrukcji
    Jednak chyba nawet Banol,lub Xsilver kiedyś na forum wklejał obrazek z zakresem mocy 3.0 V8 i 3,5. No i jednak to M30 (mimo że ma 7KM mniej) ma lepsze osiągi. Nie pali więcej a konstrukcja na pewno trwalsza. Musisz sam to przyznać. Do 740-stki to wiem doskonale że nie ma co porównywać.Jednak dodatkowe 75KM robi różnice ;)!! I takie porównania nie mają sensu. To tak jak by porównać Twoje 740 czy E38 4.0 z E65 750 (też ok 80KM różnicy) Wiesz co mam na myśli...

    Z tym faktem który opisałeś za zachodnią granicą zgadzam się z Tobą w 100% :zywiec:

    Pocące się dekle to znaczy że delikatnie wycieka olej spod klawiatury... czyt pokrywy zaworów
    Ostatnio edytowane przez Dzuda ; 11-04-2012 o 15:15

  10. #50
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Norbert08
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    270
    BMW
    E32 735
    Skąd
    Warszawa
    Pocące się dekle to znaczy że delikatnie wycieka olej spod klawiatury... czyt pokrywy zaworów[/QUOTE]

    Ale to powazna usterka czy bez problemu do zrobioenia ????

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •