Pokaż wyniki od 1 do 10 z 28

Wątek: Obniżenie przodu z nivo na tyle - czy to dobry pomysł?

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    studiomaxmedia.com Vip Awatar extino
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    652
    BMW
    BMW E32 740i V8 M62 1992 SHADOWLINE/E38 750i V12 M73 1999 / E65 745i V8 2002
    Skąd
    Poland

    Cool

    W E38 na sprężynach VOGTLAND (http://www.vogtland.com/en/ oraz http://shop.vdf-springs.com/media/pd...23180-B-74.pdf), komplet (sprężyny przednie i nieco niższe tylne) w zestawie o oznaczeniu -35mm przód i tył (przód i tył z EDC oraz u mnie tył z NIVO na sprężynach niższych VOGTLANDa), felunek 18 cali przód 245/50 R18 BRIDGESTONE , tył 255/50 R18 TOYO
    Fajnie ale auto twardsze plus nivo na seryjnym regulatorze 1cm zakres regulacji było mało, trzeba było dorobić poprzez płaskownik skale regulacji nivo 2cm dalej niż się kończy pozion mi nimalny i jest dopiero ok, pozatym że z regulacją NIVO bawiłem się tydzień (plus wizyta na zbieżności 2 razy). Relację dodam jak ogarnę się po przeprwadzce bo na interneci mobilnym to fotki przesłać by niecoooo czasu zajęło. Ale tył zachowuje się normalnie (nie buja itp.,plus nowe zawieszenie wstawione było odrazu na całe auto LEMFORDER).

    Auto mam obniżone i efekt jak chciałem, działa z NIVO bez problemu itp.

    Na temat obniżania E32 się nie wypowiadam bo 8 lat temu to był niezły HardCore z tym i nie był tani.

    Cytat Zamieszczone przez joe white Zobacz posta

    No i właśnie tego się obawiam, znaczy nie chce mi się tego przekładać z powrotem jak okaże się że podskakuje.
    Do tego nikt jeszcze nie wypowiedział się jak będzie pracować seryjny tył z nivo z trochę twardszym i obniżonym przodem.
    Ostatnio edytowane przez extino ; 10-04-2012 o 09:28

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •