Cytat Zamieszczone przez lockbud Zobacz posta
szajboos nie każdy lubi jeździć taczką, założyłem teraz AP bo miało komfortu nie stracić, ŻART. Obniżony jest w sam raz jak dla mnie ale razem z AP pożegnałem się z komfortem, więc współczuję lowteca, pewnie w służbowej blaszance mam większy komfort niż ty w 7er teraz.
Jeździłeś kiedyś samochodem z dobrym sportowym zawieszeniem? Jeśli nie to polecam spróbować, zdziwisz się.

W starym kadecie kompletny kit KW powodował, że auto drogi trzymało się jak przyklejone, ale nadal wybierało nierówności. Na sprężynach jamexa(nawet obniżenie nie było takie jak na KW) auto zachowywało się jak taczka.


Załóż markowe sportowe amortyzatory do tych sprężyn AP, a przekonasz się, że odzyskasz komfort prowadzenia. Zawieszenie na pewno nie będzie wybierać nierówności jak seryjne, ale będzie sporo lepiej niż na obecnym setupie.


Amortyzator ma za zadanie tłumić pracę sprężyny. Jeśli sprężyna jest twardsza a amor nie przygotowany do tego to praktycznie nie pracuje.

W przypadku wspomnianych KAW u szajby pojawił się jeszcze jeden problem, amor po prostu dobijał dna i auto potrafiło podskoczyć na nierównościach.