Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 29

Wątek: E66

  1. #1
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2012
    Posty
    30
    BMW
    E65
    Skąd
    łodz

    E66

    ...przykładam sie do zakupu E66 3.0li na gazie,ze względu na długie trasy OK 5000km mies. szukam jak najmniejszego "spalania".....BMW ma 300 tys przejechane czy to duzo czy mało?,auto ma 6 lat,jestem typowym laikiem jesli chodzi o Bmw,więc prosze doradzic na co szczególnie zwracac uwage przy zakupie,a moze inny silnik? prosze o małą podpowiedz z góry dziękuje i pozdr

  2. #2
    . ADMINISTRATOR Awatar Sebek
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    6,957
    BMW
    E23/E38/E65
    Skąd
    DZG
    Blog
    1
    730i i 730Li to bardzo zadko przez klientow zamawiana jednostka silnikowa.

    Na forum nie ma bodajze ani jednego. W ogloszeniach w niemczech pojawiaja sie sporadycznie jakies egzemplarze, w wielkiej brytanii jest ich troche wiecej.

    Jest to na pewno pod katem oszczednosci dobra alternatywa dla 735i, nie biorac pod uwage 3 litrowego diesla.


    Mysle jednak ze 300 tysiecy kilometrow na pojazd ktorym bedziesz jezdzil 5 tys. miesiecznie to dosyc duzo.


    Wazne by bylo wiedziec pod jakim katem auto bylo juz serwisowane - ewentualne regeneracje skrzyni i silnika.

    Jaka instalacja gazowa zostala tutaj zalozona i czy byla i jest prawidlowo ustawiona - jest to bardzo wazne dla silnika.

    Mozesz miec szczescie i auto bedzie ci sluzyc nastepne 100 tys. lecz moze sie zdarzyc ze "magiczna" granica zostala juz przekroczona i ewentualne
    wieksze naprawy, regeneracje itd. przypadna wlasnie Tobie.




    Osobiscie biorac pod uwage tylko kilometry - 300 tys. odradzal bym zakup takiego samochodu.
    Pozdrawiam, Sebek

    Masz pytanie lub problem odnośnie funkcjonowania forum, współpracy ...
    Proszę o kontakt ze mną .!


  3. #3
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2012
    Posty
    30
    BMW
    E65
    Skąd
    łodz