Witam. Poszukujê osoby z woj. ¶l±skiego który zamontuje navi 16:9 + mk3. W samochodzie nie mam teraz nawigacji tak¿e trzeba wszystko robiæ od podstaw. Propozycje na pw. Pozdrawiam
Witam. Poszukujê osoby z woj. ¶l±skiego który zamontuje navi 16:9 + mk3. W samochodzie nie mam teraz nawigacji tak¿e trzeba wszystko robiæ od podstaw. Propozycje na pw. Pozdrawiam
A zamierzasz staæ nad cz³owiekem i ty³ek zawracaæ czy zostawisz auto, i siê stracisz?
Celem wykszta³cenia nie jest nape³nienie umys³u cz³owieka faktami; zadaniem jest nauczyæ go, jak ma u¿ywaæ umys³u do.. my¶lenia. A czêsto zdarza siê, ¿e cz³owiek lepiej umie my¶leæ, nie bêd±c krêpowany wiedz± przesz³o¶ci.
Henry Ford
Nie pomagam przez tel, chcesz co¶, jest pw, mail, gg, w ostateczno¶ci sms
Zobacz, komentuj moje GreenGermanStyle7er:
http://7er.pl/showthread.php/4519-e38-Moje-kolejne-7er-w-Stajni-!-)/page5?highlight=Grabol
Pewnie jesli sie podejmie nie chce zeby mu na rece sie gapic , bo rozprasza.
cursor, odci±gnê go ;D
Zobacz, komentuj moje GreenGermanStyle7er:
http://7er.pl/showthread.php/4519-e38-Moje-kolejne-7er-w-Stajni-!-)/page5?highlight=Grabol
https://7er.pl/signaturepics/sigpic836_6.gif SIEDEM GRZECHÓW G£ÓWNYCH !!!
____________________________________________
ex - BMW E38 728i cossmosschwarz metallic
ex - BMW E66 745 Li black metallic
ex - BMW F02 750Lix sophistograu metallic
Ostatnio edytowane przez BOSS ; 05-04-2012 o 20:36
Ka¿dy cz³owiek jest jak ksi±¿ka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkowaæ te z³e !!!
Czasami trzeba u¿yæ niekonwencjonalnych ¶rodków aby co¶ rozebraæ. Jak to widzi klient to jest p³acz i lament. Mniej widzi spokojniej ¶pi!!!
Inaczej czasami siê nie da i nie mówiê to u dewastacji auta. Poza tym klient nie zdaje sobie sprawy ¿e czas który trzeba po¶wiêciæ na znalezienie usterki siê liczy a nie sama usterka.
Czasami g³upi bezpiecznik jest tak schowany ¿e pó³ auta trzeba rozebraæ aby siê do niego dostaæ a jak przychodzi do p³acenia to za co klient ma zap³aciæ tyle kasy ja to by³a tylko wymiana bezpiecznika.
Poza tym obowi±zuje tajemnica zawodowa.
Czêsto mia³em klientów co nie odstêpowali auta na krok. Warunkiem naprawy by³o nie wysiadanie z auta i pl±tanie siê do oko³a niego.
Czasami klient robi wiêcej problemu ni¿ samo auto.
Do wielu napraw wymagane jest skupienie i spokój. A do tego jak siê trafi nadgorliwy klient to jeszcze ba³aganu narobi bo pcha ³apy tam gdzie nie trzeba. Jeden ma³o sobie auta do kana³u nie wepchn±.
Kolejna sprawa to BHP!!!
Przepisy mówi± o pomieszczeniu dla klienta. Klientowi nie wolno wchodziæ na warsztat.
Mia³em przypadki ¿e jeden prawie wpad³ do kana³u a drugiego elementy ³o¿yska ma³o nie ubi³y na miejscu. Te elementy wybi³y szybê w aucie ale tylko kilkana¶cie cm od g³owy przelecia³y.
Warsztat to nie zoo czy teatr albo szko³a. Tu siê pracuje a nie szkoli klientów.
Albo siê ma zaufanie do mechanika albo nie. Nie ma zaufanie nie ma naprawy.
Dla waszego dobra dajcie ludziom pracowaæ w spokoju.
Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
Albert Einstein