jak dla mnie to auto z foto z pierwszego postu w tym temacie wygląda pokracznie. Co za duzo to niezdrowo. Moim zdaniem w e32 Obnizenie w granicach 60-80mm jest w sam raz.
jak dla mnie to auto z foto z pierwszego postu w tym temacie wygląda pokracznie. Co za duzo to niezdrowo. Moim zdaniem w e32 Obnizenie w granicach 60-80mm jest w sam raz.
tez się wtrące, AR ma plusy i minusy tak samo jak i gwint czy seria, nie można jednoznacznie powiedziec że ten rodzaj zawiasu jest najlepszy i już. Seria jest zajebiście wygodna, gwint klej się drogi jak po*ebany, a przy AR mamy mozliwośc regulacji wysokości, także wszelkie rozważania co jest lepsze sa dla mnie bezcelowe ;)
Zobacz moją siódeme http://7er.pl/showthread.php/8202-e3...85-730iA-V8-93
freshtimer - za młody by być klasykiem, za stary by być platikiem
Nie muszę nikogo pytać, jest twardo na maksymalnym opuszczeniu jak i maksymalnym podniesieniu.
Ale co to ma do rzeczy jak auto leży na ziemi?? Jak je trochę podniesiesz do jazdy ale tak żeby dalej było nisko jest bardzo przyjemnie w czasie jazdy i plomby nie wypadają.
Zawsze będą są zwolennicy i przeciwnicy :D
Dokładnie zawsze są plusy i minusy :)
Ostatnio edytowane przez meush ; 03-04-2012 o 18:27
Zobacz moją siódeme http://7er.pl/showthread.php/8202-e3...85-730iA-V8-93
freshtimer - za młody by być klasykiem, za stary by być platikiem
Tuczi nie dyskutuje już z Tobą bo usilnie próbujesz ze mnie zrobić jakiegoś totalnego amatora który nie ma pojęcia o niczym...
Jak kiedyś będę "tuningował" 7 to odezwę się do Ciebie na pewno mi podpowiesz co i jak :)
ps. Nie napisałeś mi dalej w jakim stylu jest e34 Kamila a ja przecież jestem zielony.
Dla mnie na AR grubiej niż na gwincie.
Pozdro
e32 Franka z syndykatu. DynaTech M1 18" na 9.5 i 11.5
Zawias weitec i to chyba nawet nie gwint;)